RS2-GTi Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Har drevet og lekt meg litt med tanken på 17" bak på en MR2 og 16" fremme. Noen som har sett dette ? Blir litt som NSX det. Men jeg er inne på MR2 forumet kan jeg jo spørre dere som har vært borti Turboen; hvordan er det med trim ? Stort sett alt jeg finner på nett om denne er forbeholdt 240 hk versjonen. Ser at man kan få fra 204 til nesten 240 hk med bare en enkel chip. Er dette med ladetrykksjustering ? I allefall burde man få med eksos,cat fjerner og filter ligge på rundt 260 hk mener nå jeg. Eksos helst med downpipe vil jeg tro ? Så trenger man jo en fuel cut defender. Men spørsmålet er om man i tillegg til dette kan dra opp ladetrykket ? Da burde jo ca 280 hk være et reellt mål for en ikke så ALT for stor sum ? Noen som har meninger om hva dette jeg har skrevet vil gi ? Slik som jeg har sett det vil mere hk begynne og koste en del ? Da må man opp med ekstra intercoolerkit osv. Vil tro at kanskje turboen begrenser seg selv på rundt om 300 hk uten at jeg vet hvilken turbo dette er ? Har også hørt at vanninnsprøytning kan gi en del her... Men mener dere at 280 hk er et reellt mål med FCD, Boost controller, Chip, Cat remover, Eksos og filter ? Fortell gjerne. Raymond Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 kjøp deg 18 toms det hadde kompisen min på sin det blir en helt annen bil.. rått de momo felgene som er fem eiket med noe du kan lakke i hver eike Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 hei brodern kjører med 17 bak og 16 fremem på sin MKI sitter aldeles bedre i bakken! ciaO! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerpent Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Ta deg en tur på denne siden: http://ts-ogn.no Er en del der som har turbo versjonen. Alt fra 200-500hk. Spesiellt to personer der som har go greie på mr2 tubo. Christian og MR2turbo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg