Gå til innhold

E300tdt 1993


emiland

Anbefalte innlegg

Senking er enkelt. På høyre side bak ved hjulopphenget så sitter det ett stag og en føler til nivåreguleringen. Staget skal skrues utover så det blir lengre når man skal ha bilen lavere.

 

Den klikkelyden, er det kun når motor går/tenning står på, eller hele tiden?

Foran batteriet er det 2 "tårn". Det kalles duoventil, styrer mengde med varmtvann gjennom varmeregisteret. De pleier å lage klikkelyder. Har dog ingenting med sentralås å gjøre.

Er det original fjernstyrt sentrallås eller ettermontert i forbindelse med alarm?

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relèet har nå sluttet å klikke, kanskje det er ødelagt?, men det klikket før jeg tok tenningen på, sluttet etter motoren ble startet, så begynte det å klikke igjen.??

Jeg har original alarm (låter som bilens horn), men jeg har ettermontert fjernkontroll med uoriginal alarm, som er koblet inn på bilens sentrallåssystem, (alle blinklysene blinker) jeg gjore det pga. at bilens originale alarm gikk nesten hver gang jeg låste opp førerdøren, men ikke på pass. for å slå av alarmen måtte jeg låse igjen og opp pass.døren.. ENORMT MERKELIG!

Det er sånn ennå, men jeg bruker jo fjernkontrollen... den virker, men den piper flere ganger i to omganger når jeg låser, fugerer ok når jeg låser opp, bortsett fra at blinklysene blinker en gang i det jeg vrir om svitsen. Og dette mener jeg skjedde i forbindelse med relegreiene.

Kan det være en ide å klippe ledningene til den gamle alarmen?? hvor ligger de de??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Senking er enkelt. På høyre side bak ved hjulopphenget så sitter det ett stag og en føler til nivåreguleringen. Staget skal skrues utover så det blir lengre når man skal ha bilen lavere.

 

 

Benytter sjansen til å stille supplerende spørsmål om dette temaet:

 

For å senke på denne måten, er det kun på høyre side dette staget finnes og skal skrues på? Man trenger ikke bytte dempere for å senke bak..?

Hvor mye kan bilen senkes bak på denne måten?

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår