Ludo Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Grei bil som trenger noen skruer og litt silikon her og der. 250.000+Km. kurrant prosjekt for noen som har garasjeplass og noen timer til overs. Ellers så følger det med ett sett 17" OZ med slitte sommerdekk. Felgene ser ganske bra ut. Neonlys kan og følge med hvis ønskelig, type LED. PM eller tlf 93 23 71 94 for spørsmål. Bud ønskes, men ingen skambud takk. Flere bilder kan skaffes på forespørsel. Siter 2008 Isuzu D-Max - Lille lastebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Hva menes med "trenger noen skruer"? Bilen sviver fint og starter hver dag? En prisantydning? Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludo Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Noen skruer betyr: løs frontfanger og løs luftfilterboks stort sett. Glemte å nevne det i den første posten at min kjære mor hadde ett lite møte med en lyktestolpe.. Så vingen og bagasjelokket trenger litt plastisk kirurgi og lakk. Har en boks lakk med rette fargen og klarlakk, men ingen plass å lakkere desverre. Prisantydning er hva folk vil betale for den stort sett.. Slik det er nå står den bare å tar opp plass. 10.000 kanskje? Har ikke hatt noen problemer med å starte den selv etter at den har stått en uke eller to. Siter 2008 Isuzu D-Max - Lille lastebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludo Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Startet den helt greit på lørdag uten noen problemer. 5000? Siter 2008 Isuzu D-Max - Lille lastebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Hvordan er det med EU-godkjenning og det er skilter på bilen? Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 kunne vært interessant, men hvor er sandnes i landet da? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludo Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 kunne vært interessant, men hvor er sandnes i landet da? Sandes ligger 10 minutter kjøring fra Stavanger. Og ja det er skilter på bilen, men den skulle skal vel inn til godkjenning i februar hvis jeg ikke tar helt feil. Siter 2008 Isuzu D-Max - Lille lastebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Hmm, ok. Hvordan er den teknisk sett? Noe du vet for sikkert ikke vil gå igjennom? Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludo Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Hmm, ok. Hvordan er den teknisk sett? Noe du vet for sikkert ikke vil gå igjennom? Eneste jeg vet den trenger er en rull eller to med eksosbandasje. Bakpotta som står på, sto på bilen når jeg kjøpte den og den ser ut til å komme fra en RS2 eller S4/A4turbo og det er en litt ukurrant overgang der. Frontfangeren må festes litt bedre og peilepinnen trenger en liten gummipakning. Så vet jeg at det er en liten vannlekkasje som jeg trodde var tettet, men det var den ikke, så den bør lokaliseres og tettes med litt silikon. Tror den ligger i bagasjerommet eller torpedoveggen? Siter 2008 Isuzu D-Max - Lille lastebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Ok. Hvor lekker det i vann? Inn i coupeèn? Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludo Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Ok. Hvor lekker det i vann? Inn i coupeèn? Det er der det ender opp i alle fall, på dørken førersiden. For alt jeg vet kan det være så enkelt som ett en tett drenering. Siter 2008 Isuzu D-Max - Lille lastebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludo Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 :bump Billig bil noen? Kan selges for 4000 uten sommerfelger/dekk... Siter 2008 Isuzu D-Max - Lille lastebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Kan kjøpe grillen av deg for 500,- Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludo Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Tja.. hvis jeg ikke får inn noen bud snart, så plukker jeg ut mp3 spiller og rattet beholder felgene og sender den til hugging. Da kan du få handle grill og alt av diverse deler, men selger helst bilen slik den er da det ikke gjør det lettere å selge en enda mer delvis bil enn den allerede er. Siter 2008 Isuzu D-Max - Lille lastebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 5t dah? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg