Turbo_alex Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Hallo! Har nettopp kjøpt meg en billig Ford Sierra. Bilen har stått ute i noe måneder, så det er kommt mugg i seter, tak og litt på veggene. Det er ganske ille lukt av dette. Hvordan skal eg få vekk den værste muggen og lukte? Håper på gode løsninger:P Siter Audi S3 1999 mod Mazda 323 1.3 LX 1993 mod X: Vw Golf 1.8 Sport 1990 mod Ford Sierra 2.0I cl 1990 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Tekstil rens? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Meguiars Odor eliminator skal være bra, har ikke prøvd den selv, men den fjerner, ikke bare skjuler lukta. Denne vil jeg mene Bilextra har, eller steder de selger meguiars produkter "This is not your ordinary air freshener or a strong overlap fragrance designed to “cover up” offensive odors. Meguiar’s Car Odor Eliminator combines a special blend of advanced ingredients that do far more than merely mask the problem—they obliterate it—literally eliminating the odor at its source!" Fra autogeek. Vask godt også, mugg er ikke bra i seg selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_alex Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 takk for svarene.. Bare kom med flere forslag:) Siter Audi S3 1999 mod Mazda 323 1.3 LX 1993 mod X: Vw Golf 1.8 Sport 1990 mod Ford Sierra 2.0I cl 1990 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg