Kjeekrem Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 hei hei!;) jeg har problemer med at motoren er for kald på en vectra A 1995 mod 2,0 16V. Nåla på måleren skal vise riktig.. når jeg starter og motoren er kald. går det en liten stund for motoren er varm sef. men blir aldri mer ann at den kommer til det "blå" merket på måleren.. har hørt med andre rundt om som kjører samme bil og deres ligger på va par og 90 grader.. min kommer alldri dit uten om ved langtids tomgang.: Har skiftet nylig termostat.. hva annet? Takker for svar;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 94016v Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Men blåser det kallt eller varmt inni bilen?? blåser det varmt er giveren til instumentet defekt.. ( mest sannsynlig) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanCo Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Hadde du dette problemet før termostatskift ? Har vært bort i at luft står igjen og skaper sirk.problem . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeekrem Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 inn i bilen blåser det den luften du vill kan du si..vill gej ha varme får jeg det.. vill jeg ha kulde får jeg det.. Før termostatbytte var det ikke "liv" i nåla på temperaturen.. ingen sirk. problem med det jeg vet.;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeekrem Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 blåser kaldt ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 94016v Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 ok, hvis du får varme inne i bilen, så er det ganske sikker giveren som er gåen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeekrem Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 ok, hvis du får varme inne i bilen, så er det ganske sikker giveren som er gåen.. Blåser kald luft inn i bilen.. men ikke fra varme apparatet nei.. hvis det står på "varme".. men ellers fra de andre uttakene.. blåser det kald. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 bytt termostat:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Så varmen blåser kaldt uavhengig av om du stiller det til varmt eller kaldt? Se bort ifra det miderste øverste da dette er friskluft inntaket. Så får du da lun varme i bilen eller er det ingen forskjell? Vil tro det er tempføleren som står nede på termostathuset som er gåent, vanlig feil. Sitter ei ledning fast med en flat kabelsko i denne. Om du ikke får varme i bilen så er det nok termostaten eller noe slikt. Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeekrem Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 får lun varme inn i bilen, når varmeapparatet er av. men ikke fra frisklufts intaket nei..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg