The Gølf Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Jeg tenkte jeg skulle begynne å lakkere litt på fritiden.. Lurer på hva jeg må ha og hva det koster med utstyr osv.. Hvordan bør jeg begynne? Jeg har 0 peil på dette.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Søk litt på forumet.. du finner garantert noen som har spurt om akkurat det samme.. ;) En liten liste som jeg fant på forumet...: Lakksprøyte Kompressor skjøteledning. Vannavskiller. Luftslange Pussepapir Tack rag Silikonfjerner. Heft grunning Lakk Klarlakk. Lakksil. Målebeger. Tynner Herder Verneutstyr. Lakkdress. Vasketynner. Maskering. Farge test kort. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Regn med noen tusen... Hvis du ikke har NOE fra før, så koster alt av utstyr opp mot 10k.. Da mener jeg for god sprøyte (Har Devilbiss FLG5 selv), og en stor kompressor, som kommer på rundt 5-10 tusen.. Forutenom dette må du ha maske, og litt klær.. Samt kanskje en egen sprøyte kun til grunning, men mange bruker samme sprøyte og..... Uansett, snakk med f.eks Top_gun, han har peil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 ok.. skal søke lttt og prate med Top_Gun;) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg