Gå til innhold

Bilder fra Fototreffet på Fornebu

Ranger emnet


Gjest moore

Anbefalte innlegg

Virker som det var et bra og vellykket treff! Orket rett og slett ikke tanken på å stå der i kulda, så jeg ble hjemme desverre.... Men nærmere våren blir det oppmøte fra meg også!

Veldig mye bra bilder her, hvordan var det å ta bilder der, var det opplyst eller måtte man bruke blitz for å få noe særlig bra bilder?

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det beste bildet jeg fant her nå var Heges bilde av den skyline rompa, tatt fra siden altså. Det ble dønn strøkent, farger osv helt kanon...

 

Likte også bildet til drunkenpete tror jeg det var som tydeligvis stod en etasje over og tok bilde mellom to betongdragere? eneste som ødela dette bildet var bilens hovedlys, noe jeg ser igjen på flere av bildene. Er hovedlysene på og man ikke klarer å få kontrollert det lyset på noen måte når man tar bildet blir det som regel noe dritt i bildet... Ikke at jeg er noen proff fotograf på noen som helst måte, men i disse tilfellene burde hovedlysene vært slått av på alle bildene..

 

Ellers så stiller jeg nok opp på neste sånnt treff om det er noe varmere i været, gidder ikke kjøre 30 mil for å stå ute å fryse som faen i flere timer, hehe....

Men var jo ett kjempebra tiltak da, hvor mange var det som tok bilder der?

 

Edit:

Heges bilde: http://i94.photobucket.com/albums/l87/haukhe/DSC_3617_BF.jpg

drunkenPETE's bilde: http://www.drunkendonut.com/images/fototreff21jan/fototreff9.jpg

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste bildet jeg fant her nå var Heges bilde av den skyline rompa, tatt fra siden altså. Det ble dønn strøkent, farger osv helt kanon...

 

Likte også bildet til drunkenpete tror jeg det var som tydeligvis stod en etasje over og tok bilde mellom to betongdragere? eneste som ødela dette bildet var bilens hovedlys, noe jeg ser igjen på flere av bildene. Er hovedlysene på og man ikke klarer å få kontrollert det lyset på noen måte når man tar bildet blir det som regel noe dritt i bildet... Ikke at jeg er noen proff fotograf på noen som helst måte, men i disse tilfellene burde hovedlysene vært slått av på alle bildene..

 

Ellers så stiller jeg nok opp på neste sånnt treff om det er noe varmere i været, gidder ikke kjøre 30 mil for å stå ute å fryse som faen i flere timer, hehe....

Men var jo ett kjempebra tiltak da, hvor mange var det som tok bilder der?

 

Edit:

Heges bilde: http://i94.photobucket.com/albums/l87/haukhe/DSC_3617_BF.jpg

drunkenPETE's bilde: http://www.drunkendonut.com/images/fototreff21jan/fototreff9.jpg

 

 

 

helt enig med deg om de bildene der, skambra begge to!

 

Syns det var litt gøy å være der, å se de som jeg har sett MYE bilder fra "jobbe", sinnsykt artig å se de i alle mulige kriker og kroker, vinkler og unaturlige stillinger :P

 

Kjørte vel 30 mil el no vi, kulda var bare å bite seg i gjennom! :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt enig! Eneste er vel at det var bittelitt mørkt, men dette er det absolutt beste jeg har sett av alle her!

 

Ikke greit å ta bilder den veien, altså fra mørket og ut i lyset. Himmelen blir veeeeeldig utbrent her. Tøff location uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår