olehenri Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Får ta det på neste treff da. Jeg er ikke med om en hilux skal stå på bilen nei :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 hva skjer med at du ikke møtte ingrid? dårlig ass ;) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Mye bra her gutter og jenter ;) prøve å få til noe sånt igjen. skal prøve å stille selv da også ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Sinnsykt masse bra bilder her! Haukhe: BRA(!!!) at du fikk tatt bilde av den GP'en:D Flink jente! Tenkte faktisk på deg når jeg så den :D Var noe kjent med den cooper'n! Og visst var det en av drømmebila'n te min kjære :D Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Stod mye pent der inne, Cooper S Works GP, BMW 335, 130 og 730Ld for å nevne noen :) Takker nok en gang for ett hyggelig treff og mye bra bilder! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Klargjøring ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Bra jobbet! Liker bildene veldig godt! Litt mye pupp på siste bildet, men det er vel mer smaksak! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Veldig bra bilder! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Bra jobbet! Liker bildene veldig godt! Litt mye pupp på siste bildet, men det er vel mer smaksak! :) Det er til max senk siden han var så snill å la oss omsverme bilen hans. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Klargjøring ;) Dette likte jeg utrolig godt! smooooood! - Hege - Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Pene bilder ja! Liker de naturlige fargene du har på bildene. Er enig med moore at bildet kunne blitt croppa litt mer i underkant. Kanskje litt under halskjedet hadde gjort underverker? Blir to "ting" som kjemper om oppmerksomheten, øynene og puppene. (hvertfall sånn jeg ser det) Jaja, men så var det vell bil dette eeegentlig handlet om, og der synes jeg du gjør en meget god jobb! :) Ikke det att "puppebildet" er dårlig men der synes jeg det ble litt unaturlig å ta med så mye av puppene. Gud bedre så mye puppesnakk. Skal gi meg nå! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Dette likte jeg utrolig godt! smooooood! - Hege - Legg merke til den differaksjonen - det blå utstikket rundt kanten på plastlokket på vingen - dette er det problemet jeg nevnte som kan oppstå med Nikon D80 i kombinasjon med vidåpen blender, i dette tilfellet f2.8. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 [Tullemode] Men da er det bestemt da, Canon er bedre en Nikon. Eller hva Hege? ;) [Tullemode/] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 ;1731761'][Tullemode] Men da er det bestemt da' date=' Canon er bedre en Nikon. Eller hva Hege? ;) [Tullemode/'] Problemet skyldes at det er pakket flere pixler inn på samme areal, dermed gjelder dette fenomenet også for Canon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Hadde jeg visst at ei jente som Ayna var der hadde jeg kommet tvert :P Fra spøk til "alvor"... mye bra bilder her. Folk har virkelig begynt å få til det med bilder. Tiden hvor jeg engang var flink til å ta bilder er over da jeg kun har et gammelt digitalkamera. :D Håper jeg får sjansen til å være med på et slikt treff snart. Skulle absolutt hatt noe bedre bilder av bilen min også... tatt av folk som virkelig kan det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg