Sikaflex Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 noen som veit om den lakk sprøyta på biltema duger til å lakke en bil? å ka skall en vaske bilen med før lakkerin/ned pussing? Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 over eller under kopp da? Sprøyta selv ein arb bil med underkopp og benga..ble fornøyd jeg ja,med tanke på kvaliteten jeg jobba med..fikk en plass som det ble litt appelsinhud på. jeg pussa ned å vannslipte faktisk,vaske av støvet med lynol og vaske den GODT med rent vann etter det.. Sprøyta her vell en del å si men den som lakkerer har mest å si spørr du meg! Noen mener vell dette er hipp som happ men.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 over eller under kopp da? Sprøyta selv ein arb bil med underkopp og benga..ble fornøyd jeg ja,med tanke på kvaliteten jeg jobba med..fikk en plass som det ble litt appelsinhud på. jeg pussa ned å vannslipte faktisk,vaske av støvet med lynol og vaske den GODT med rent vann etter det.. Sprøyta her vell en del å si men den som lakkerer har mest å si spørr du meg! Noen mener vell dette er hipp som happ men.. Va snakk om sikkeli lakking,, me sikkeli lakk. for best muli resultat Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 "Va snakk om sikkeli lakking,, me sikkeli lakk. for best muli resultat" Da er det jo en selvfølge å bruke det best mulig verktøy å da,altså en bedre sprøyte! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 lynol er ganske sterkt, anbefaler ikke det mellom grunning og lakk i hvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Ja,ett rent H******* å få i sår:D Jeg brukte det etter jeg pussa ned gammel lakk,altså før grunning. Kan hende det er totalt feil gjort men lakken sitter som f ennda.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Ja,ett rent H******* å få i sår:D Jeg brukte det etter jeg pussa ned gammel lakk,altså før grunning. Kan hende det er totalt feil gjort men lakken sitter som f ennda.. lynol skal no en vær forsikt me å berre få på fingrane, å få det i sår e no jallefall ikkje nåke geni strek Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 en volvo kan rulle males! duger ikke til noe annet! (beklager, har dårlige erfaringer med volvo. så derfor jeg er så serkastisk!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 en volvo kan rulle males! duger ikke til noe annet! (beklager' date=' har dårlige erfaringer med volvo. så derfor jeg er så serkastisk!)[/quote'] rulle hakje ej gjort me en golf en gong, ! Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 en volvo kan rulle males! duger ikke til noe annet! (beklager' date=' har dårlige erfaringer med volvo. så derfor jeg er så serkastisk!)[/quote'] og en golf kan sprenges!! men biltema sprøyta funker a den.. lakka en bil med den..men bruker den for det meste bare til grunning.. Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsche911c2 Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Til den prisen er Biltemasprøyta svært bra. Men kjøp den med overkopp. Brukte denne en del før jeg kjøpte DeVilbiss sprøyta mi. Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 en volvo kan rulle males! duger ikke til noe annet! (beklager' date=' har dårlige erfaringer med volvo. så derfor jeg er så serkastisk!)[/quote']Altså, hva er i det hele tatt vitsen med det der? Lo du veldig godt mens du skrev det, eller? Slike som deg er med på å ødelegge forumet.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Til den prisen er Biltemasprøyta svært bra. Men kjøp den med overkopp. Brukte denne en del før jeg kjøpte DeVilbiss sprøyta mi. Hvordan var devillbissen etter biltemasprøyta? var det som natt og dag? Jeg har lakkert en 240 i blå metallic fra "livet og ned" med den biltemasprøyta og det gikk veldig fint. Altså, hva er i det hele tatt vitsen med det der? Lo du veldig godt mens du skrev det, eller? Slike som deg er med på å ødelegge forumet.. Han fikk jo massse oppmerksomhet!:thanks Heldigvis oppfører ikke alle VW folk seg sånn:) Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 en volvo kan rulle males! duger ikke til noe annet! (beklager' date=' har dårlige erfaringer med volvo. så derfor jeg er så serkastisk!)[/quote'] Unødvendig! Slike som deg som er med på og gjøre dette formuet for useriøst! Hvis du kan gi meg en god grunn til at du skreiv det annet enn at du følte deg bra i 2 sek, så skal jeg bli imponert! Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg