740-geir Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 hei. går løs på neste problem på bilen min. problemet er at tåkelysa bak lyser hele tiden. og lyset i bryteren står på hele tiden. har prøvd å ta ut bryteren men de lyste forde. men noen som vet hva det kan komme av? hviket av reelene er det som går bak dit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Kanskje noen som har vært å kobla bake på lykta sånn at de skal lyse hele tiden, er jo bare kult det, men bytt til 5w pære i dem hvis du vil ha dem på hele tiden. Stv eller sedan du har? Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740-geir Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 jeg har sedan. nettopp kjøpt meg nye lykter. da jeg oppdaget at de lyste hele tiden... dessuten så drar de lysa så mye strøm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiantangen Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Sikker på det var like kontakter på de nye lyktene da? Hvis du har oppgradert til hvite blink? Tok du ut kabelene av bryteren nr du hadde denne ute? Siter Tidligere brukernavn var Volvo940tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Har du nye typen lykter? Da ser det litt rart ut med 5w pære. Du har kjøpt nye lykter, noko gale med lyktene? Dersom dei bruker mykje straum så er det vel berre å ta ut pærene, sjølv om det ikkje er det er det beste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740-geir Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 sjekka nå og de lyste på de gamle lyktene oxo. er irriterende. er ikka bare å ta ut pærene. er en gammel snut-bil. var masse surr med elektriske på denne bilen. flekka ut en stor papirsekk full med ledninger. men lysa skulle jo ikke ha lyst når jeg tok ut bryteren. skal prøve med sikringen oxo. men noen som vet hvilket reele som er til lysa bak der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiantangen Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Hvis lysa lyste når du tok ut bryteren så er det enten en overledning ellers så er det noen før deg som har koblet. Men kan du ikke bare sette i ei 5w pære da? Siter Tidligere brukernavn var Volvo940tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 men kva er den eine lause ledningen i baklyktene på min 740, samme på kver side. Er dei til noko? Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740-geir Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 nei. jeg vil ikke sette i 5w pære. prøve å fikse det. var ute nå og tok ut releet. men det lyste bak der uansett. volvo real power: farge på ledningene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 nei. jeg vil ikke sette i 5w pære. prøve å fikse det. var ute nå og tok ut releet. men det lyste bak der uansett. volvo real power: farge på ledningene? den va kvit Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740-geir Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 er det spenning i den ledningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 veit ikkje, men skal sjekkast i kveld Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Dra ut sokkelen da Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Dra ut sokkelen da den henger berre laus bak der Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 den henger berre laus bak der Så det er lys der selv om det ikke er noe pære i? eh? Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg