tommm Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 jeg har et forslag; et "Prosjekt Finish" greie hadde vært utrolig kult, altså en samling av alle prosjekter som er ferdige, som er forsatt åpen for kommentarer og sånn. blir kanskje aldri 100% ferdig med et prosjekt uansett men.. En tanke ! Siter d bli itj nå fæst utn skinnvæst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Det skjer nok aldri :p... Men solgte prosjekter KUNNE ha funket.. Men neh.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Du tenker på et skille av "showcase" og et prosjekt? Er nok mange som faller for fristelsen til å fortsette på prosjektet mer etterhvert, så hadde vel blitt litt mer kluss. Men det er lurt å lage en oppdatering da man er ferdig, og linke til den i første post o.l, så man kan se hvordan det ser ut "ferdig" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Men det er lurt å lage en oppdatering da man er ferdig, og linke til den i første post o.l, så man kan se hvordan det ser ut "ferdig" Syns det er hele spenninga jeg.. bla gjennom 20-30 sider å se fremgangen, for så å se slutten og du sku ønske det var mer! Ser du bilen før og etter på første siden, er det nesten ikke no vits å lese resten av tråden, det er da mine ord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Syns det er hele spenninga jeg.. bla gjennom 20-30 sider å se fremgangen, for så å se slutten og du sku ønske det var mer! Ser du bilen før og etter på første siden, er det nesten ikke no vits å lese resten av tråden, det er da mine ord. Om du så hva jeg skrev, så mener jeg en "oppdateringspost" da man er ferdig med prosjektet.. Og legge en link til siden i første posten o.l Mye lettere hvis man skal finne igjen et ferdig prosjekt man har sett før, og ikke må lete seg igjennom 27 sider med kommentarer/ris/ros. (selv om det bare er bra med det også) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Da legger du det heller ut på mediaforumet eller i det merke forumet for din bil.. Enig med brunerune.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg