Audicab Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Bolfen er nok ikke ferdig nei, skal vel gjøre noe med den iløpet Februaren har jeg forstått. Jeg er mere eller midre ute av prosjekt siden jeg har mitt eget firma og han som eier bilen har eget. Jeg vil gjerne "tyne strikken maks" noe eier ikke vil. Holder for tiden på med mange projekter, men har fått bilde forbud hos oppdragsgiver desverre..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Heisann hvordan går det med den rød golfen fra kabelvåg for og ikke nevne navn. blir det noen bilder av byggingen? Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Morten må du la folke få en update :P Lenge siden sist,btw .. noe i sortlands område for tiden lr? Kan nå si for dem nå ikke har sett golfen irl, såe spiller den _rimeli_ bra... eller den spilte :P dem var på utstilling her på sortland for leeenge siden. Viste morten og eieren av golfen den beste veien til lokalet.. Lå framfor eieren i golfen, hørte på lav musikk.. synes det var så rar bass lyd.. skrudde av all musikk, joda det var nok golfen som spilte musikk :D btw Morten ble stoppet i teknisk kontroll av audi'en :P Ahh.. leste engang til siste innlegg Morten hadde... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panteeera Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 nå har jeg lest gjennom ca. 4-5 ganger her, begynner å bli litt kjedelig! :P se å få ut noen bilder snart så vi får noe nytt å se på! samma faen hva det er bilde av, så lenge vi får se noe! :P mye fint arbeid ser jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 hehe skjer så mye at jeg ikke har noe tid til updates her, men ett par bilder fra idag kan jeg vel legge ut. Har moda litt på fronten til Caben for å få den klar til Photo shots for Autofil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnaXyd Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Se her ja! Masse pent arbeid! Hvor stor er GZ subben på det første prosjektet? 10"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Mye bra arbeid her Morten.. Siterer en kjent amerikansk politiker: "I'll take my head off for you!" Btw: Du kan vel ikke tilfeldigvis skaffe noe diskre styling til en Legacy 99' stv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Mye bra her ;) god inspirasjon, til eget prosjekt :) vurderer ikke å lakke noe av glasfiber kassene dere lager, istede for og trekke dem i skinn? tar seg godt ut det også;) Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg