dbjamer Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 fyyy så råe den er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Først: Jonte det er bare pissprat at du ikke får tak i meg, svarte deg på pm sist uten respons, og du har aldri ringt.Men de er sendt tilbake til deg! Jeg har ikke fått tak i deg hverken på PM, SMS, Mail eller vanlig telefon, så derfor skreiv jeg her. Dette vet du også, så det er vel ingen vits å nekte på det. Men, det er ikke noe tema det lengere.. Jeg har fått dekselene mine tilbake sammens med ei tskjorte (: Og dem er montert, og alt er flott.. Så saken er glemt, jeg hadde sikkert ikke fått det gjort tidligere uansett.. Ser bra ut med VAG familien du samler opp for deg selv :D Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daywalk3r Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Konge arbeid du gjør med både styling til bil og anlegg :) meget imponert! men litt sånn offtopic, men hvor får du all penga fra? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 men litt sånn offtopic, men hvor får du all penga fra? :P Vær så snill å ikke still slike spørsmål, fører aldri noe godt med seg... Dessuten, så handler det kun om prioriteringer.. Alle har råd til "Ferrari" hvis dem vil.... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 men litt sånn offtopic, men hvor får du all penga fra? :P på vintertid trekker han på kaiene og selger seg til tilreisende fiskere:) men sånn fra spøk til alvor...mannen er jobboholiker og det er jo som B.T.I sier snakk om prioriteringer. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Jeg har ikke fått tak i deg hverken på PM, SMS, Mail eller vanlig telefon, så derfor skreiv jeg her. Dette vet du også, så det er vel ingen vits å nekte på det.Men, det er ikke noe tema det lengere.. Jeg har fått dekselene mine tilbake sammens med ei tskjorte Hvem fikk den T shorten:) hæhæbabyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 ja hadde aldri kommet på plass de der jonte om æ ikke hadde kongelokale:P Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 ja hadde aldri kommet på plass de der jonte om æ ikke hadde kongelokale:P hehe...du er en engel i blandt oss:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimo Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 æ syns han jonte e flink. Siter -05 BMW 120d m-sport The only 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Konge arbeid du gjør med både styling til bil og anlegg :) meget imponert! men litt sånn offtopic, men hvor får du all penga fra? :P Vel jeg jobber jeg og som du kansje sjønner så driver jeg firmaet Mdesign som driver med slikt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Du e flink ^^ Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iskald Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Hvilke felger er det du har på passaten?? de kledde bilen meget godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Det er Barracuda Voltec T6 Black :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iskald Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 ok:) hvilken dim er det du har der? Hvor har du handlet de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 ok:) hvilken dim er det du har der? Hvor har du handlet de? Det er 8x19 med 235/35 Jeg forhandler de selv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg