Gjest Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Ser pent ut! :D Hva slags komponenter skal inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 De som ligger på benken der :) GZ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Dette var jo bare helt rått. Stå på dette blir så bra så:) Gleder meg til mange oppdateringer fremmover.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 tror eg kunne dødd for et sånn lokale. dette eller autod sitt feks. åååå,. eg har ikkje garasje en gang, blææææææææ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Ledninger på plass, det er litt av en jo i disse nye bilene :) Kassen har fått tre runder med polyester og flettet glassfiberduk, samt en runde fibersparkel og finsparkel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Dagens økt :) Lager et deksel over forsterkeren da kunde skal "aktivt" bruke bagasjerommet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svend louis Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 såg jo kanon ut detta her kor e det du holder til da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Ble bra dette her:D flott verksted Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsolg Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 hvor stor er kassa? for meg så den ganske liten ut, men mye mulig det bare er meg:S ellers så den ganske bra ut, håper det triller mange fete biler ut fra verkstedet her ja! stå på:D Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 hvor stor er kassa? for meg så den ganske liten ut, men mye mulig det bare er meg:S ellers så den ganske bra ut, håper det triller mange fete biler ut fra verkstedet her ja! stå på:D Ja den er liten, men skal bare ha 15-19 liter lukket dette elementet :) Kassen er ca 23liter nå - element Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Dagens økt: Trekking av kassen og deksel. Det er endel jobb å få trekket bra på en kasse med en slik form. Solide "terminaler" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Grattis med verksted, og første jobben :) ser veldi bra ut Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 bra jobbet! Du må vel årne deg noe beskyttelse over de terminalene, veldig lett å kortslutte slik de står nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 bra jobbet! Du må vel årne deg noe beskyttelse over de terminalene, veldig lett å kortslutte slik de står nå. Nei det blir de ikke å gjøre når jeg er ferdig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 aj aj aj dette stedet må være en drøm for folket med kobber i blodet :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg