Audicab Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Da var verkstedet endelig "ferdig" og man kan begynne å jobbe litt :) Først en liten presentasjon av lokalene så vil jeg etterhvert legge ut info om prosjekter. Her sett fra porten: Reol med "byggevarer" Samt arbeidsbenker i to høyder Eget rom til stå å arbeide med sprayprodukter etc etc samt garderobeskap og vask Ny kompressor og nytt sveise apparat Trapp opp til "2etg" Dekkreol og noen varer på lager Kontor/kafferom :) Lite utvalg av 1/24 bilene måtte jo også på plass ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeyS Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Grattis med nye og flotte lokaler! Dette blir bra! Ser frem til at mange supre biler kjører ut derfra ja. Lykke til! Siter - Audi A4 04' x VW Touran 06' - x Nissan Silvia S15 (på skilter) - x VW Touran 04' - x VW Passat 02' - x Ford Fairlane KR500 - x VW Passat 97' - x Nissan Skyline R33 GTS 95´ - x Nissan 200sx S13 92' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Grattis! må vel til å abbonere på denne tråden :) kan bli spennende å følge med på hva som vil skje:) Siter RallyeGolf + mk2 2.0 16V x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Fiiiint verksted.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Nice..må vel stikke innom å sjekke kvaliteten på kaffekokinga en dag Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Nice..må vel stikke innom å sjekke kvaliteten på kaffekokinga en dag Japp det må du :) Kaffen er bestandig klar hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Syns det ligna på noe sterkere enn kaffe de flaskene i hjørnet der. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Syns det ligna på noe sterkere enn kaffe de flaskene i hjørnet der. hehe Vel....jo er for de tunge stunder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Jeg ser god lektyre på skrivepulten, Volks World:D Det og VW Trends har jeg noen årganger av liggende:) Kan også se drømmebilen på hylla di, 23-vindus samba buss:camper: Forøvrig ser det jo rett så hjemmekoselig ut i det nye verkstedet ditt, men får vel si hjemmekoselig, for du er vel mer der enn hjemme:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Så fint dere har gjort det! :) Det kommer nok til å bli bygd mye kult der ja! Den lille motorsykkelen blir flittig brukt? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Jeg ser god lektyre på skrivepulten, Volks World:D Det og VW Trends har jeg noen årganger av liggende:) Kan også se drømmebilen på hylla di, 23-vindus samba buss:camper: Forøvrig ser det jo rett så hjemmekoselig ut i det nye verkstedet ditt, men får vel si hjemmekoselig, for du er vel mer der enn hjemme:D Ja det er kvalitets underholdning :) Har en dobbelt kabiner på handen nu, i 1:1, 1966mod :) Ja her kan det nok fort komme til å gå noen timer er jeg "redd" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Så fint dere har gjort det! :) Det kommer nok til å bli bygd mye kult der ja! Den lille motorsykkelen blir flittig brukt? Hehe ja den brukes ofte og titt :) Ja jeg håper at det kan komme noe kult her ifra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Skikkeli fett verksted du har mekket deg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Jeg mener seriøst du kan donere det der utstyret der til meg jeg gitt! Meget pent verksted mann =) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Første prosjektet i ny lokalene har startet: En 2007 Opel Astra OPC (går friskt :) ) Skal inn med sub og ny spiller Skal bygges slik at det tar minst mulig plass Irma fleece teppe ;) Første runde polyester Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg