1984GTD Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Er nettopp blitt eier av en 1984 golf 1.6 GTD. Ble ombygd fra bensinbil til GTD en gang for ikke så mange år siden. Det jeg lurer på: Det er chocke ved siden av rattet (venstre side). Helt ok at det er chocke der siden det var en bensinbil, men skal chocken være tilkoblet på GTD? denne går faktisk til motoren og dieselpumpa. Når kom golf GTD på markedet egentlig? Sikkert dumme sp.mål for dere som har peil, men jeg er helt fresh på denne bilen. Håper på svar, siden jeg vil vite en del om bilen...... God bil ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 jepp det skal være en sånn sak på GTD. Når du drar denne ut merker du at det blir litt annen gange på motorn. Det er gode motorer det der ja. Går billig også!! Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Stemmer nok som ultimateVW sier.... Kom med specs og bilder av Tyskervogna di a ;) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Gratulerer med bil, men legg ut noen bilder ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 :Devil: Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1984GTD Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 jepp det skal være en sånn sak på GTD.Når du drar denne ut merker du at det blir litt annen gange på motorn. Det er gode motorer det der ja. Går billig også!! Ah, takker for svar. Har ikke brukt denne ved kaldstarting faktisk. Men det kommer jeg til å gjøre nå fremmover. Går utorolig billig denne bilen ja. Kjører rundt 50mil før den er på halv tank. Håper motoren holder en god stund til... runder snart 300 000km. Bilder og specs kommer etterhvert, bare snøen får lagt seg så får jeg vasket den og knipset et par gode bilder av doningen. Den ser faktisk veldig strøken ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 :respect men her trengs det bilder :) Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg