joakim@hortensgutta Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Hei! Jeg har en audi a3 som jeg tenkte å sette inn green filter på. Så viser det seg det at denne bilen er levert med to forskjellige luftmengdemålere som igjen vil si at det er 2 forskjellige green filter. Hvordan kan jeg få sjekket hvordan luftmengdemåler jeg har? Vil ikke ende med å kjøpe feil filter. Mvh Joakim Gjerde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Opp med panseret, sjekke. Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim@hortensgutta Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Denne luftmengde måleren er plassert slik at jeg ikke ser teksten som står på den. Er det noe annen måte jeg kan sjekke hvilken det er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exmith Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 huh? 2 forskjellige luftmengdemålere? Trodde nå kun det var en ,som står rett bak den orginale luftfilterboksen? Hvilken motor har du da? Siter Audi A3 1.8TFSI 08 x 1998 Audi A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim@hortensgutta Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Er 1,8. Og ja, har sjekket at det er 2 forskjellige.. I Green filter katalogen jeg har står det 2 forskjellige filter som varierer utifra hvilken luftmengdemåler du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Det heter luftMASSEmåler. Og det stemmer det er brukt forskjellige på disse bilene. Har selv solgt K&N filtere, og mener å huske det er ganske lett å se forksjell. Sjekk info og bilder på http://www.knfilters.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim@hortensgutta Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Fant ut av det til morgen i dag, tok et speil og litt sånt så fikk sett hva det stod på den. Så da er Green filter bestilt. Håper jeg får litt grommere lyd da, det er i allefall planen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Ja... lykke til med å få gromlyd. Kan gi deg et lite tips, eksosanlegg! Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg