Shellvis Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Lurer på om det er noen som har noe erfaring ved å bruke en turbo fra en golf gtd og tilpasse den i en gti?? Kan forsyne meg fra en 86-87 mod gtd og tanken var å få det inn i en 83 gti, men hva som skal til eller om det finnes enklere å mere gunstige løsninger vet ikke jeg,, så håper på noen gode innspill :thumb Shellvis Siter 1983 Golf GTI 1986 Scirocco GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrylee Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Dette lurer jeg på og..? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=11634 ..les igjennom her, er no lignende ihvertfall:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shellvis Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Takk takk,,, tror jeg skal finne krefter på en annen måte :) Siter 1983 Golf GTI 1986 Scirocco GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg