Gå til innhold

1974 VW 1303S 'Boble'

Ranger emnet


boXer

Anbefalte innlegg

Selger mitt delvis ferdig boble projekt UTEN motor...

Det er en '74 modell 1303S 'Superbeetle'.

 

Bilen er i veldig bra stand, ikke noe rust og veldig fin i lakken med noen små merker.

Den er lakkert inni og utenpå med en 'Porsche Polar Silver'.

Det sitter på brede glasfiber skjermer som jeg trur bredder 8cm foran og 10cm bak, glassfiber panser, front fanger, bakfanger og '911 Turbo-look' spoiler.

Den har 'shava' dører, ingen dørhåndtak eller nøkkelhull, dørene åpnes med fjernkotrollen til Defa alarmen. På innsiden åpnes den med elektriske knapper (må sette inn en mekanisk åpner).

Det sitter på ATS alu-felger, 7x15" foran og 9x15" bak, det sitter på noen utslitte 205/50 ZR15 foran og 285/40 ZR15 bak, som er slitt på innerkant, dekkene er Yokohama.

 

Bilen har ganske nye, ubrukte bremseskiver foran. Og nye fjærer.

Det som mangler for å få den på veien er:

-Motor + ledningsnett til motoren

-instalsjon av stoler(kan følge med 2stk forskjellige COBRA stoler)

-montere speil (kule speil følger med)

-lage en mekanisk åpner fra innsiden

 

Annet som mangler:

-taktrekk

-feste noen tepper

-noen skruer til dørhengsler

 

Hvis du har noen spørsmål, så kom gjerne med dem her så fler kan lese. Eller send meg en PM eller mail på ole-ma@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

du skulle ikke bare beholdt bilen og satt inn denne motoren da? http://php.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=165851

 

Trur ikke gidder det, det blir et helt annet budsjett enn jeg hadde planer om. Og da bruker jeg heller penga på noe med mer potensial ;)

 

Får jo sånne motrorer billigt, men bremser for sånn effekt koster like mye som bilen og motor til sammen så da blir det værre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

mer potensial en en wankel? trudde du var wankelfrelst jeg :) men når skal du fortelle oss hva det nye prosjektet er da?

 

Mer potensial enn en boble... dumma! :D

Prosjektet skal vel avsløres når den ruller på veien :)

Eller kanskje litt og litt... blir ikke med en gang i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår