Heiko Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Har en merkelig risting i bilen, til tider, som jeg ikke vet hva kan være...? Merker det i både lav fart og i høy. ..tror det er bak...? Er det noen her som har noen tips på hvor jeg kan begynne å sjekke? Er det noe spessielt, som er typisk for disse bilene? Takker for tilbakemeldinger!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Opphengslageret til mellomakselen.... Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stibani Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Har du alufelger? Det kan være et lodd eller to på en av felgene dine som har detti av.. Da må du avbalansere felgene dine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heiko Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Har du alufelger? Det kan være et lodd eller to på en av felgene dine som har detti av.. Da må du avbalansere felgene dine. Dette skjer med både vinterhjul og nye sommerhjul.... :anger: Dessverre.... :anger: Har byttet hjullageret på den ene siden nå i helgen, men som du sikkert vet, har det kommer snø,:happyhappy: så det er ikke lett å få merket forskjell, nå med "vaskebrett" overalt. Men jeg tror det har hjulpet... Lurt på å bytte det andre også?... Mikkel Bruer: Kan den foringen være dårlig, selvom den ser myk og fin ut?.... :confused: Noen andre forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stibani Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Hmm. Merker du det vibrerer ved kraftig nedbremsing? Kan være så mangt, men kast i bremseskiva er jo en mulighet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Sjekk bærekuler, ellers kan skjeve bremseskiver også være en mulighet... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heiko Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Skal sjekke, både bærkuler og skivene.... :thanks Håper jeg finner ut av det, for dette er ikke noe morro.... :hvaskjera Dersom det er noen andre forslag, mottas de med takk!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
REVLimit Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Er det noe spessielt, som er typisk for disse bilene? Noe som ihvertfall er typisk er kast i UFO-skivene. Så hvis du ikke har bytte de mot normale og det er under bremsing det rister, kjøp nye skiver! Been there, done that! Siter 4 ringer, 5 høl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg