Gå til innhold

Desibel. Opel astra f stv. bytte front og div.

Ranger emnet


desibel

Anbefalte innlegg

her der dere bilde av den råeste motoren ever;) hele 105 hk:p

DSC00113.jpg

 

ikke for å skuffe deg men det er vel ikke mer enn 100 i denna vel`?:deng

 

ang. høytalerne kan du jo lage en 2 kasser å sette baki å montere høytalerne i. da blir det jo bedre lyd i dem å..

 

 

stå på, alltid kult med klar bilen den dagen man får lappen!

 

når jeg tenker meg om så er vel ikke detta 16v??

tror du skal dobbeltsjekke hkantallet ditt...(hvis ikke jeg er helt på jordet nå da)

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

95' Vectra 2.0i 16V - Spiker

91' Vectra 1.8i 8V - Spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke helt sikker men på Bil i nord opel i tromsø sa de at det er kun 92 mod. som har 105 hk. men det kan godt hende at det er 100:P men det får no så være.

 

 

ja jeg har tenkt litt på å lage en kasse men har hørt at det "ødelegger lydbilde" vist man bruker 4stk. 6x9", er det noen som vet om det stemmer?

 

hmm.. nei det er bare 8v, 16v har vel dobbel overliggende?

 

hehe skal få liv i kjærra. har vurdert grill med øyelokk. eller en badlokk list, noen meninger?

:thanks

volvo v40 T4 2000

 

x opel astra 1,6 8v 1992,

 

x toyota carina II 1,8 GLI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns du skal få tak i den grillen me innebygd øyelokk, er klart det peneste syns nå jeg da...

 

8v,var det jeg mente ja... sist jeg sjekka har den 75hk... hehe.. men men det går vel framover???

 

ødelegger å ødelegger... det er vel 3veis høytalere detta eller? vil nå si at all lyd er med på å heve dB nivået... hehe.. bare å prøve seg fram det!

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

95' Vectra 2.0i 16V - Spiker

91' Vectra 1.8i 8V - Spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns du skal få tak i den grillen me innebygd øyelokk, er klart det peneste syns nå jeg da...

 

8v,var det jeg mente ja... sist jeg sjekka har den 75hk... hehe.. men men det går vel framover???

 

ødelegger å ødelegger... det er vel 3veis høytalere detta eller? vil nå si at all lyd er med på å heve dB nivået... hehe.. bare å prøve seg fram det!

 

 

mulig det er bare 75hk. men jeg ble fortalt at det er 105 i 92.mod. men men jaja det går fremover, å litt bakover;)

 

jeg vet rett å slett ikke, har ikke peiling på stereo:P men jeg skal prøve å bygge alle i en kasse;)

 

ja den grillen jeg hadde tenkt å bestille men akkurat nå må jeg prioritere å få bilen i bruksstand:P men blir liksom litt trasig me bare den:P hehe

volvo v40 T4 2000

 

x opel astra 1,6 8v 1992,

 

x toyota carina II 1,8 GLI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 1.6 16V, og den er på 100hk hvertfall...:)

 

Angående grill ville jeg gått for noe allà den her: http://www.perfectstyling.dk/product_info.php?cPath=11_24_1390_1880&products_id=9570

 

Ganske mye til Astra på den sida der, men aner ikke åssen det er med passform og greier.. Kan tenke meg at det er så som så med tanke på prisene hvertfall...:P

(\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature

(O.o) to help him on his way to world domination.

(> <)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 1.6 16V, og den er på 100hk hvertfall...:)

 

Angående grill ville jeg gått for noe allà den her: http://www.perfectstyling.dk/product_info.php?cPath=11_24_1390_1880&products_id=9570

 

Ganske mye til Astra på den sida der, men aner ikke åssen det er med passform og greier.. Kan tenke meg at det er så som så med tanke på prisene hvertfall...:P

 

hehe takker for info:) ja skal vel alltids få det til å passe å se fint ut;)

 

hmm skal på bil i nord nu å hente nor så skal jeg spørre. høres jo veldig rart ut at 8v'en e 105.. jaja takk igjenn;)

volvo v40 T4 2000

 

x opel astra 1,6 8v 1992,

 

x toyota carina II 1,8 GLI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som en fin bil :) Blir vel bra til slutt :D

Noe planer for senk, felger da?

 

Hint: du finner antall KW i vognkortet. gang dette med 1.36 og du har HK ;)

 

ja bilen blir fin,:) men den er ikke så fin nå da,men er strøken innvendig.

ja senking kommer etterhvert, men nå må jeg først prioritere å få bilen i orden, trenger noen rammedeler som jeg må sveise på.

men jeg skal kanskje lakkere noen detaljer innvenndig. har lakksprøyte å kompressor, trenger vare litt lakk å det er jo ikke så dyrt:p

 

ja har tenkt på det men har ikke gidda å gjøre det enda:p

volvo v40 T4 2000

 

x opel astra 1,6 8v 1992,

 

x toyota carina II 1,8 GLI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
hei folkens, har vurdert stylig fra autoshineshop.no er det noen sm vet hvordan passformen på dette er? noen erfaringer? har også vurdert angeleyes der i fra noen som har noen omtaler?

 

autoshineshop kan anbefales:) jeg handler alltid derfra. raymond har god peil på styling til din bil. han hadde selv en rå astra stv!

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

autoshineshop kan anbefales:) jeg handler alltid derfra. raymond har god peil på styling til din bil. han hadde selv en rå astra stv!

 

hmm ja hr vurdert noen deler der i fra, hmm heter han raymond her på forumet da?=) takk for tipset;)

volvo v40 T4 2000

 

x opel astra 1,6 8v 1992,

 

x toyota carina II 1,8 GLI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår