HemiCuda Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Minte meg mye om en jeg bygget for en del år sidene. Bildet lyver - fargen var mye mer lik. jeg trodde din så mere lilla ut jeg, ihvertfall mer lilla enn den på bildet, men jeg kan jo bare huske feil og da... hvor ble den solgt til egentlig? back on topic, fet farge, og fin golf :p jeg funderer på en ganske så mørk rødaktig/rosaaktig lilla farge på buick'en, bare veldig mørk slik at chromen viser bedre igjen, er egentlig ganske fine farger, selv om "tøffingene" i somregel svarte biler, synest rosa er femi :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iners Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 9x16 passer som fot i hose på en 2'er Golf, men 7.5 foran blir litt for lite egentlig. du synes det ja :) har litt problemer med å svinge jeg. å ha folk i baksete er bare å glemme. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iners Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 knall fin golf altså :yodude: jeg vet :thanks er ikke så verst bilen din heller da. gleder meg til den blir ferdig :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iners Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Minte meg mye om en jeg bygget for en del år sidene. Bildet lyver - fargen var mye mer lik. den var fin da :) hva har du gjort med den nå da? solgt den eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iners Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 jeg trodde din så mere lilla ut jeg, ihvertfall mer lilla enn den på bildet, men jeg kan jo bare huske feil og da... hvor ble den solgt til egentlig? back on topic, fet farge, og fin golf :p jeg funderer på en ganske så mørk rødaktig/rosaaktig lilla farge på buick'en, bare veldig mørk slik at chromen viser bedre igjen, er egentlig ganske fine farger, selv om "tøffingene" i somregel svarte biler, synest rosa er femi :p hehe.. takk, takk :) veldig fornøyd med fargen.. var ikke så mange i trondheim som hadde rosa golf når jeg valgt den fargen. tror en slik farge kan bli fin på bilen din jeg. viktig chromen vises vettu :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 du synes det ja :) har litt problemer med å svinge jeg. å ha folk i baksete er bare å glemme. :) Da er det ikke bare felgene som er "galt", men også senkesettet ditt og eventuelt dekkdimensjonen din, samt du har ikke modifisert skjermbuene noe (går jeg ut ifra). Stivt senkesett er helt klart en fordel når man skal ha litt breiere felger ut ifra det originale, gjerne gewinde/justerbart. Og karosserisag er din venn med skjermbuene (ihvertfall foran. Bak bør du ikke gjøre stort). Så, hva slags senkesett sitter på bilen nå? Dekkdim og innpress hvis du ikke har nevnt dette før? :) Kjørte relativt problemfritt på den forrige Golf'en min med 9x16 ET15 og 205/40 dekk, senket ca. 75-80mm foran og 60-70mm bak. Hadde dog skjært ut litt i buene foran og H&R gewinde. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iners Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Skulle hatt dørtrekk til framdørene mine, noen som har? Skulle gjerne hatt dem i sort/koksgrå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 har komplett dørtrekk, men de er mørk blå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iners Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 har komplett dørtrekk' date=' men de er mørk blå[/quote']skulle gjerne hatt de i sort da vettu :) men ellers takk for tilbudet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 den var fin da :) hva har du gjort med den nå da? solgt den eller? Jeg tok felgene over på nesten bilen jeg kjøpte - g60 syncro. Solgte bilen for ca 2.5 år siden. Den går ennda her i distriket. Men er ikke så mye igjen av den. Lippa fremme å bak er knust. Deler av bilen er lakket på nytt etter et uhell. Bakluka har rustet fulstendig i filler osv osv.. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Jeg tok felgene over på nesten bilen jeg kjøpte - g60 syncro.Solgte bilen for ca 2.5 år siden. Den går ennda her i distriket. Men er ikke så mye igjen av den. Lippa fremme å bak er knust. Deler av bilen er lakket på nytt etter et uhell. Bakluka har rustet fulstendig i filler osv osv.. Synd at ikke folk kan ta vare på bilene :deng Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Synd at ikke folk kan ta vare på bilene :deng Og på en slik golf :( Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iners Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Heia... no e d læng sia æ har skreve nåkka hær ja :drunk: å No har vi "prosjekt" på gang i gjæn vettu :partyon: :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Fått gjort noe mer med den da? :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Stilig farge, men syns bildene var litt dårlige har du noen av bedre kvalitet... men jeg lurer på en ting: er du gutt eller jente ? (det er ikke frekt ment jeg bare lurer) Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg