golfbil Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Her må du lage ny prosjekttråd for den 'nye' einser'n! Gleder meg til å se hvordan denne blir etterhvert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrygp Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 rå bil dette :), får lyst til å kjøpe vw jeg :P ett sprøsmål bare, hvilken rust grunningslakk er det du bruker? er det på boks?. kunne tenkt meg å lakkert hele bilen min i en slik matt farge. Siter (skrivefeil skyldes dyseleksi) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Det er rustgrunning på boks ja, heh, skikkelig drit, men det får man jo kjøpt hos Bilextra, de store sprayboksene til 60kr eller noe slikt.. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 hvor får man tak i en slik takrind? har en 1976 golf L. som jeg har tenkt som rat loo prosjekt.;) Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Suget etter et boblestuk har tatt overhånd, så da har jeg lagt Rattisen ut for salg/bytte! http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=2956 Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg