KaiFred Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 fikk en plugg til overs når jeg kobla ledningsnettet i motorrommet... se her håper noen har en løsning til meg :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Hvilke to motorer er dette.....? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Bytt fordeleren over ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Ville jeg og gjort, hvis den passer til den andre motortypen... Det er ikke 100%..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 kai: den pluggen skal på hallgiveren.. ta å skru ut hele fordeleren (husk å merk hvor den står, både huset og rotoren), og sett inn den fordeleren med hallgiver plugg.. da burde du være 1 steg nærmere :) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet September 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 det er 2 stk 1.8 forgasser motorer. en fra 1988 (med plugg) og en fra 1986 (tror jeg, uten plugg) den motoren som har plugg montert er den som står i bilen min, så det blir uaktuelt å flytte over den... ;) men man kan alltids skaffe en på hoggern og teste :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Du må bytte fordeler som Rust sier, Kjeten har stifeløs tenning og trenger signal fra hall-giveren for å fungere. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 du har ikke en billig 1,8l forgasser som er i bra stand da? til en rimelig penge? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Originally posted by vwgolf2 du har ikke en billig 1,8l forgasser som er i bra stand da? til en rimelig penge? ;) haha du slit med de du å? jeg har 3.. alle har hver sin feil.. men tru e ska klare å få satt sammen til 1 super hvis e gidd.. den ene har kun gått 27 tusen!! slå den du! satt i en bil som ble vraket veldig fort :( stakkars bil.. Men du.. hvorfor ikke panke på en gasser fra en simplere bil.. eller en simplere gasser da.. sånn som transporter? manuell chock og saker.. Hvis jeg ikke tar heeelt feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet September 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 vwgolf2: jeg har en forgasser til overs nå vettø.... :) passat kara: det har ikke vært manuell choke på noen av transporerene jeg har hatt... men det er vel en rekke ulike varianter her også :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Klippe klippe klippe! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg