Hot Rod Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Jeg vil ha dreid 2 stk spacere og senterring i ett og samme stykke pluss 2 stk "vanlige" senterringer. Helst i aluminium. Spaceren vil bli ca 10-13 mm tykk og senterringen er vel ca 10mm i tillegg. Dermed må man sikkert begynne med et sykke alu som er 20-23 mm tykt antar jeg(?) Det dreier seg om 4 stk 5x120mm BMW felger som skal på hhv 2 stk Chevrolet spindler og 2 stk på Jaguar spindler. På Jaguar spindlene trengs ikke spacere. Kun senter ringer. Kommer tilbake med målene dersom noen kan gjøre jobben for en grei pris. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Tror ManiaCoupe driver med noe sånt, send han en pm? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Mulig jeg er dårlig til å søke, men jeg finner ingen med det brukernavnet. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Joda finner det, hvis du ikke finner han, er det han som er innehaver av denne siden: http://www.kustoms.no Er vel like så greit å bare ringe\maile han.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Mulig jeg er dårlig til å søke, men jeg finner ingen med det brukernavnet. Nå fikk du jo siden hans, men her er brukeren og: http://www.bilforumet.net/member.php?u=2672 Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Ok. Takker! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg