TomTurbo Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Jeg er på utkikk etter styling/tuning deler til Subaru Forester 2.0 turbo, 1999 mod. Er det noen som vet hvor jeg skal forhøre meg? Har sendt mail til Prodrive i England, så jeg venter svar ifra de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subaru Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Jeg er på utkikk etter styling/tuning deler til Subaru Forester 2.0 turbo, 1999 mod. Er det noen som vet hvor jeg skal forhøre meg? Har sendt mail til Prodrive i England, så jeg venter svar ifra de. hei hei eg har en bra side til deg http://www.japanparts.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Tråden er 2 år gammel... Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg