Gå til innhold

USO - Svart bil i Tromsø på tilhenger

Ranger emnet


Hansy

Anbefalte innlegg

Uko står for identifisert stillestående objekt,så det er ingen tvil om det :P

 

Hele storyen,jeg og en kompis skulle hjem til han et ern,og kjører derfor kjører fra Tromsø,over øya til langnes,og videre mot nordspissen.Mellom Langnes og hamna så står en Hyundai Santa Fe med en tilhenger,midt i bakken og midt i veien,med nødblink og hele pakka.Selv om vi stod parkert rett bak tilhengeren så så vi ikke hvordan bil dette var,tenke først på en Nissan SX200 (eventuelt 200SX slik noen liker det).Vippelykter,tøff frontfanger,og så noen smale lykter under vippelykten,noe ala MR2.Jeg tenkte og tenkte,men hverken jeg eller sjåføren som er meget bilintresert så hvilken bil dette var.Når vi kom tilbake igjen så så vi litt av baken,coupe var det iallefall,og baket minnet meg om Honda Civic Del Sol,men det gjordet ikke resten.

Jeg sitter her enda å tenker hvilken bil dette kunne ha vært,så ut som det kunne gå godt,men det er absolutt ikke noe jeg kunne se,vill gjettning :D

 

MVH

 

Nysjerrige Hansy :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lignet mye på en S13, men ikke bakfra :P

 

Hehe sjaføren sto å vinket køen bak forbi i motsatt kjørefelt, når vi skulle forbi så gjorde han "stopptegnet" med handa. Jeg stopper, ser en bil komme og kaster bilen i revers. Var en MB Gelendewagen som kom i god fart, han dundret rett i grøfta for å unngå oss :P

- 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig ut som en RX-7 i mine øyne, du så det på baklyktene.. selvom man bare fikk et rask glimt av den! Ellers kunne det minne om en celica carloz saints.. men baklyktene fikk meg til å vippe over på RX-7! Hadde ikke saints scopet på panseret iallefall.. kan jo også være en regulare Celica :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jævla dårlig av dåkker nørdan å ikke se kordan bil d va, kunne i d minste spørre? va ivertfall ingen av "mine" svarte me vippelykte! å d vet æ fordi æ hadde aldri sloppe en koreaner forran!

 

faen, håpe enda min står på vinterlagring...

Skriv norsk, vær så snill.

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mondeo: beklager, vi samer har et eget språk som man klarer å utrykke seg mye bedre på enn bokmål. Akkurat som engelsk i forhold til norsk.

 

Forresten, litt ironisk at du sier det når ikke engang din egen signatur er norsk ^^

 

Men selvfølgelig skal jeg prøve å oversette slik at du forstår innlegget mitt, for du forsto jo selvsagt ikke hva jeg skrev siden du MÅTTE bemerke akkurat det og ikke gi noe annet til tråden enn kritikk på ett eneste innlegg du ikke hadde noe interesse av å lese. Men jeg forsøker:

 

jævla dårlig av dåkker nørdan å ikke se kordan bil d va, kunne i d minste spørre? va ivertfall ingen av "mine" svarte me vippelykte! å d vet æ fordi æ hadde aldri sloppe en koreaner forran!

 

faen, håpe enda min står på vinterlagring..

 

Bærumversjon (med forbehold for diverse endringer):

 

Det var da litt uheldig at dere som er av den automobilinteresserte partisjonen av ungdommen i dag, ikke kunne se hva slags automobilprodusent som hadde produsert det ugjenkjennelige transportmiddelet. Det kunne da vært en idé å tatt kontakt med ansvarshavende for det trekkende kjøretøyet for mer informasjon om dette var av interesse for trådstarter og hans kompanjong.

Jeg kan ivertfall nærmest 100% bekrefte at det var ingen av bilene med den gjeldende beskrivelsen som jeg har oversikt over som ble transportert ved hjelp av automobil-henger. Jeg tror heller aldri du vil se min bil bli trekt av en bil av koreansk opprinnelse (No offence Tuscani).

 

Jeg får virkelig håpe at det ikke var transportmiddelet registrert i mitt navn som ble oppdaget, for isåfall er det i uærlige hender.

 

 

Markuska: Hehe, ja mulig det. må bort å sjekke i morra :P

 

Tuscani: Den eneste 300zx i Tromsø e trygt parkert :)

 

Men for all del, kan jo godt være den eller min som e stjelt for alt æ vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ha noe med forumreglene som bare tillater Bokmål eller Ny-norsk å gjøre?

 

 

Hvis du ikke kan bidra til å finne ut hvilken bil som stod på tilhengeren så kan du holde kjeft. :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager om jeg såret eller krenket deg, forresten. Om du leser de nye reglene så er det en god del flere språk enn bokmål og nynorsk som er tillatt.

 

Men hva med at alle holder kjeft om dere ikke vet hva som var på tilhengeren? Ingen vits å diskutere mer språk, alle burde forstå alt som er skrevet i denne tråden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår