Gå til innhold

Problermer med vindusheis+++ på octavia

Ranger emnet


Anders Baardseth

Anbefalte innlegg

jeg har en octavia 2001 mod, som jeg ikke får låst sjåfør døra med fjernkontrollen men de andre virker den som normalt.

i tillegg så virker ikke vindusheisene når jeg prøver og bruke dem med knappene i døra på v.s men virker individuelt på de andre....

 

er vel tilsvarende opplegg på andre VAG biler bygd på golf 4. hvis det skulle vært noen som har vært borti det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåen mikrobryter i låskassa på førerdør er normalt på andre VAG-produkter fra samme periode :) Denne styrer kupélys og sentrallås..

 

Er ikke den typen på skoda octavia.

 

 

Sjekk om det er brudd i en eller flere kablene som ligger i gummien fra A-stolpen å inn i døra.

Das Auto

 

09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

irr er det lite med serru....

og har strøm til døra....

 

jævelig frustrerende....

 

og i dag var jeg på meca for og kjøpe frontlykter og det hadde dem faan meg ikke han mente jeg måtte til merke forhandler, men må da væra noen som har ellers? noen som veit det eller?

 

http://www.veng.no/katalog/hoved.asp

Das Auto

 

09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en octavia 2001 mod, som jeg ikke får låst sjåfør døra med fjernkontrollen men de andre virker den som normalt.

i tillegg så virker ikke vindusheisene når jeg prøver og bruke dem med knappene i døra på v.s men virker individuelt på de andre....

 

er vel tilsvarende opplegg på andre VAG biler bygd på golf 4. hvis det skulle vært noen som har vært borti det....

 

99% Sikker på at du har en defekt dørstyreenhet i førerdøren. Helt vanlig problem på Octavia. Har skiftet flere av disse.

Hilsen tidligere mekaniker hos Møller Bil AS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår