golfbil Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Golfbil: den maskinan til 1300,- mer enn den du har sett på er den jeg har... Og den er du godt fornøyd med? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Og den er du godt fornøyd med? :D Jada, skal ikke klage på den jeg...hjelpa meg en del ganger den igrunn..hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Jeg ser på spesifikasjonene på de to maskinene, og de er ikke så ulike igrunnen. Litt større tankvolum på den dyrere modellen, og sikkert mer solid også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor broom broom Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Ja ja da har jeg bestilt..... Håper den suuger bra da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg