Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

28072007003.jpg?t=1185656545

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=154120

 

 

Det som irriterer meg er at snuten mistenker kappkjøring. Noe som overhodet ikke stemmer! Så nå får jeg også snuten på nakken, fordi jeg møtte opp med lastebilen for å hente vraket, da snuten sto der og var villt nysjerrig på hvem jeg var!

 

Dem hadde bare hørt om 2 biler, hvem den andre var eller hvir visste ingen!

 

Kom en slette og jeg ga på ned sletta. Titta i speilet. så bare hvitrøyk og kompisen var borte fra veien. Tenkte inni meg. hha. dusten har sikkert dratt av. stoppa i bånn rundt svingen..

 

Par sekunder går, helt stille... Wtf tenker jeg og reiser opp! der står han på veien blodig, og bilen 5m ned skråningen og 10m bort fra veien. helt total vrak, og på taket! panseret ligger 20m unna, og samma gjør glassfiber taket å.

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

28072007003.jpg?t=1185656545

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=154120

 

 

Det som irriterer meg er at snuten mistenker kappkjøring. Noe som overhodet ikke stemmer! Så nå får jeg også snuten på nakken, fordi jeg møtte opp med lastebilen for å hente vraket, da snuten sto der og var villt nysjerrig på hvem jeg var!

 

Dem hadde bare hørt om 2 biler, hvem den andre var eller hvir visste ingen!

 

Kom en slette og jeg ga på ned sletta. Titta i speilet. så bare hvitrøyk og kompisen var borte fra veien. Tenkte inni meg. hha.

dusten har sikkert dratt av. stoppa i bånn rundt svingen..

 

Par sekunder går, helt stille... Wtf tenker jeg og reiser opp! der står han på veien blodig, og bilen 5m ned skråningen og 10m bort fra veien. helt total vrak, og på taket! panseret ligger 20m unna, og samma gjør glassfiber taket å.

 

kjipe greier

hvordan gikk det med fyren

hobbyfotograf

tar gjerne bilder av din bil

send pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, han er herdet mot slikt, dette er vel 3-4 bilen hans på taket;) så han holder statistikken sin in raise.

 

Men han har som sagt fått litt juling.

 

avkjøringa er ikke stort mye å skryte av, problemet er konsenkvensen av dette bl.a for meg fordi 4 vitner ga 4 forsjellige uttalelse og vi går ikke med på noen av dem!

 

 

ene vitnet som VEL Å MERKE var i dusjen, ikke så oss en gang, mente at det hørtes ut som 2 motorsykler som kjørte forbi en i DUNDRANDES fart. bra mongo!

 

2 andre vitner som var på sykkel, som vi møtte på i 50 sona, som vi ventet med å forbikjøre til vi så sletta, mente vi lå side om side ved hverandre og kunne anslå en fart til MINST! 150km/t.

 

Gratulerer moron. Han prata jeg til og med etter at avkjøringa hadde skjedd.. Hvordan han klarte å komme med at vi lå side om side og "kappkjørte" når jeg og kompisen lå etter hverandre med et ellomrom på 50m og jeg var minst 300m forran han da han kjørte av !?!

 

Så det som er så flott er at snuten vil gi meg faen for at JEG som var flere hundre metere forran han skal ryke lappen og annet dritt pga dumme vitner som med synes kan anslå hastigheter og er synske i hue å ræva og påstå kappkjøring!

 

Og dette går jeg ikke med på. så avhør og annet dritt blir fremover i uka. Jiipppii..

 

Som at jeg ikke har vært innom snuten nokk av ganger de siste 13 åra!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk gamle kjerringer og sure menn med stokk, hører dem en bil med effektanlegg daaaaaaaaaaaa!!

Dem tror at høy motorlyd = høy fart.

Fikk en klage en gang fordi noen mente jeg kjørte så fort, da lå jeg i 60 (på meteret)i 50 sona. Flottings.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars, hvor var du hen da?.. siden du så oss på kløfta? Vi passerte der for å kjøre nedover mot sørumsand..

 

Fy faen dette er uten tvil helvetes helgen jeg har venta på.. skjer noe slikt hvert år!

 

i går ringer herman, Han rasa Civic Type R'en sin på kinnekule banen i sverige og må ha reserve bilen.

Jeg går med på å kjøre reserve bilen en 206cup bil til han så han kan fullføre EM i asfaltracing, bare fordi jeg er dum, ikke vet hvor banen ligger og han sier at det er MAX 2.5t med kjøringa mi dit.

 

javell! Hengern pakka og klar bilen er på henger og masse reserve deler plukkes opp på kollevold. Jeg og kompisen setter kurs kl 15:00 6 jævla timer etterpå ankommer vi banen i sverige!

 

Hiver av bilen, laster opp den som er rasa og setter kurs tilbake!

MIDT i helvetes ødemarka i mellom ingen sted og nada-manns land ut av et kryss ryker den helvetes girkassa på Chevrolet varebilen, kl 02 på natta!

 

WTF to do. virker som om akslen mellom motor og girkassa har ryki, ingen gir funker.

Ringer da assistance kåren som henter oss.. en JÆVLI snill og kul srilanker med navnet daniel! Fyrer bilen opp på planet, hengern etter lastebilen og setter kurs..

 

Med litt lyving i tlf for Gjensidige ang hvor vi skulle levere bilen, kom vi frem til at istedet for å lempe oss av i karlstad som er stengt frem til mandag, kunne han kjøre oss til grensa som er på ørje, bla. 220km til grensa fra der vi var. og så kunne norske viking kjøre oss videre til fetsund!

 

Snakker med viking i norge som kommer opp med en L A T T E R L I G sum for å hente oss, og dette vil jo seff ikke gjensidige dekke!

 

Så daniel sier da, fuck it! Vi kjører rett til fetsund vi,

 

SERIØST!?.. Gutten ga faen og dro oss helt til døra. dette MÅ sa forsikringen / garantien på bilen dekke. hehe.

 

Så. lemper av kjerra, fyrer imprezaen og hjem. kl 05 var vi da på plass i senga.

 

kl 10 i morges ringer kompisen igjen og er klar for å reise til skogen! Eieren av porsche brukte heller dagen i går på å sove og sløve, og det gjorde da at VI måtte stresse som faen med å få bilen kjørbar, sette inn seler og annet drit før vi kunne reise!

 

Da alt var klart, reiser vi og tanker. Når det er gjort setter vi kursen ut av jessheim da porscha brått stopper!. Lukter bensin. han glemte å sette på bensinlokke på fuelcellen som er under panseret..... tikktakktikktakk.. Hvor faen er lokket!?..

 

Løpe rundt å leite på veien. stressa. nei. tilbake til bensinstasjonen igjen! Panserlåsene glemmes å settes på. plutselig. FLAPP sier det så er panseret 3-4m oppi lufta og kræsjlander på fortauet på den andre sia av fortauet/veien

 

YEAH! fin start! hjem til meg å lape sammen med gaffa. NÅ!? er vi vel klare tenker jeg.?!

 

idet vi ruller ut av gårsplassen tenker jeg. faen dette er en bædass feeling, etter all uflaxen sise døgnet skulle det bare mangle at vi kjører gris, og mister lappen på vei dit/hjem igjen!

Så vi bestemmer oss for å kjøre medium, trokke på litt på åpne plasser rolig ellers, bl.a fordi bilen hans må tankes 3 ganger frem til skogen!

 

10min etterpå. ligger kjerra på taket og marerittet fortsetter.

forbanna opplegg hele greja. Dette er en av de DEJA fucking WHOHO! dagene jeg pleier å oppleve en gang i året der alt får te helsikkehelvete..

 

i was right!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, han er herdet mot slikt, dette er vel 3-4 bilen hans på taket;) så han holder statistikken sin in raise.

 

Men han har som sagt fått litt juling.

 

avkjøringa er ikke stort mye å skryte av, problemet er konsenkvensen av dette bl.a for meg fordi 4 vitner ga 4 forsjellige uttalelse og vi går ikke med på noen av dem!

 

 

ene vitnet som VEL Å MERKE var i dusjen, ikke så oss en gang, mente at det hørtes ut som 2 motorsykler som kjørte forbi en i DUNDRANDES fart. bra mongo!

 

2 andre vitner som var på sykkel, som vi møtte på i 50 sona, som vi ventet med å forbikjøre til vi så sletta, mente vi lå side om side ved hverandre og kunne anslå en fart til MINST! 150km/t.

 

Gratulerer moron. Han prata jeg til og med etter at avkjøringa hadde skjedd.. Hvordan han klarte å komme med at vi lå side om side og "kappkjørte" når jeg og kompisen lå etter hverandre med et ellomrom på 50m og jeg var minst 300m forran han da han kjørte av !?!

 

Så det som er så flott er at snuten vil gi meg faen for at JEG som var flere hundre metere forran han skal ryke lappen og annet dritt pga dumme vitner som med synes kan anslå hastigheter og er synske i hue å ræva og påstå kappkjøring!

 

Og dette går jeg ikke med på. så avhør og annet dritt blir fremover i uka. Jiipppii..

 

Som at jeg ikke har vært innom snuten nokk av ganger de siste 13 åra!

 

 

Nei altså det er det som er vanlig da. Mye hverdagshelter og bedrevitere på veien som jeg selv sa til snuten! og jeg går ikke med på at NOEN skal anslå hastigheten min fra å høre på lyden! For begge bilene bråker betydelig sa jeg til han. Spes kompisen sin for den har en boxer motor med doble webere. og hvis du sitter hjemme og lyden som er veldig lys slår ekko inn i skauen så høres det ut som en hel bisverm fra helvete på vei mot deg!

 

Så vi får nå bare vente å se hva som skjer fremover! dette er jo så jævli uvanlig lissom

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

 

Neida Tar det ikke SÅ jævli tungt. shit happens lissom og ja det gikk jo den strake veien te helvete. men synes det er så jævl typisk å overreagere, 2 ungdommer 2 sportsbiler er jo INGEN tvil om hva saken gjelder da. Uten å en gang forhøre seg skikkelig får dem vitne utsagn av 4, !=?!?!?!!?!?! kanke fatte hvor dem 2 siste kommer fra når de 2 eneste som var innafor rekkevidde og syns var syklistene. og de, snakka jo uten tvil BS om dem mente at vi lå side om side og kappkjørte!

 

Og de kan jo i grunn også fortelle hva som førte til at han kjørte av. for etter å se spora på veien så det ut som at han fikk kontra på rett strekke. og det er helt umulig da denne bilen med slicks ikke har krefter nokk til å rive seg løs fra asfalten i fart. så dvs at bilen må ha svingt brått til side på egenhånd i det han axxa på nedover.

 

Bilen var rimelig vinglete og følsom for ugjevnheter i veien pga breie slicks, og mye camber.

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Og de kan jo i grunn også fortelle hva som førte til at han kjørte av. for etter å se spora på veien så det ut som at han fikk kontra på rett strekke. og det er helt umulig da denne bilen med slicks ikke har krefter nokk til å rive seg løs fra asfalten i fart. så dvs at bilen må ha svingt brått til side på egenhånd i det han axxa på nedover.

 

 

Problemet er jo at et "normal vitne" eller snut ikke skjønner det du sier der. "Han var ung og uerfaren og pådro seg en alvorlig skrenst som gikk til skogs"

 

Men dem tenker jo ikke på at han kanskje feks har mye mer erfaring enn noen av dem vitnene har selvom han er yngre...

 

(Nå vet ikke noe om alderen hans, men brukte en yngre type som utgangspunkt.)

 

Det er ofte akkurat som mono sier også, høy lyd= høy fart. Med den gamle bmw'n min syntes folk det gikk fort i 60 i 60 sona i 3de gir, men med mustangen som brummer tyngere syntes dem samme det går sakte og forsiktig i 70-80 i 60 sona...idioter...

 

Bra det gikk bra med deg Robert :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ungdom ennå? =P hehe

 

 

Men kjipt med sånn piss...har jo hatt snut på døra her og pga en viss 610 sm som du sikkert kjenner til ;) Den lå HELT KLART for fort bortover veien her :S og jeg hadde en som hoppet ut foran meg i gata her etter jeg hadde hatt lit turtall og spinni på grus i veikanten....tok stoppie foran kisen og spurte hva han ville :D

 

 

Får håpe det årner seg best mulig for begge hvertfall ;D de brødjødene av noen taterunger som leker helter kan sutte pung og brenne!

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rundkjøringa vet motorveien. den rett etter mann har svingt av møtte jeg dere. skjønte at dere var på vei til skogen ;)

er toppen på 200'en skeiv?

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår