Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er akkurat derfør jeg synes denne bilen er "grei". Det er en løpsbil, å derfor er det lov med litt ekstra stasj på.

Jeg trenger vel ikke si så mye annet om jdm,bortsett fra at det er pent. JDM(jap domestic marked) er vel ikke helt korrekt beskrivelse av hva jeg liker, men jeg liker det cleant. det kan jeg si.

Sjekk heller ut disse forumene, så får du se hva som er virkelig pent http://www.jdmuniverse.com/forums/.

Eller kanskje disse 100 sidene med inspirasjon

http://forums.nicoclub.com/zerothread?id=116571&page=1

(for det meste s13, men ligger noen gullkorn fra s14a modellen og)

 

"En tilfeldig forbipasserende skal ikke stoppe opp med din bil å undre seg over hvilken stil som er forsøkt gjennomført. En tilfeldig forbipasserende skal stoppe opp med din bil å lure på hvorfor akkurat denne bilen er så mye penere enn lignende modeller, samtidig som han forbanner seg over at ikke bilen er laget slik original"

 

"Originalt med en liten endring" som man kan kalle deg, gir et mye mer voksent og fullført resultat. Finner dessverre ikke bildet av en s14a jeg er forelsket i, å som jeg er sikker på at du også blir å like!

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel.. kan ikke si at jeg helt fant interessen i skyhøye s13 med ballongdekk akkurat. poenget er jo ikke at den skal være tunet opp til gatebruk! dette skal være hardcore banemaskin:) der er hele poenget med total forvandlig.

 

en s14 er ikke akkurat så jævli kul original at det gjør no:)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anders.. hvordan kan jeg si dette på en PEN måte uten å fornærme deg

 

først og frems.. hold kjef. nr 2 sug kukk.. nr 3 fuck the hell off

 

du har prata mye piss og skryti masse på deg de siste årene. senest på treffet til ruud masa du om at jeg måtte møte opp.. guess what shitface. jeg kom med imprezaen. hvor faen var du?. oh ja. du var en lame ass passasjer du ja.

 

jeg tror IKKE du tør å vise deg offentlig på norske baner der folk faktisk kan se deg. dine skills er bare oppskrytt.

 

Jeg bruker den tiden jeg trenger. og når bilen er klar vil du merke at jeg er rett i nærheten av deg. så får vi se hva du er god for.

 

mr invisible

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er en 200? :op: Det er det som gjelder da!

 

Begynner jaggu å se bra ut detta sugekopp :) Alltids en ting eller to man ville forandra på om det var ens egen bil, men jeg regner med du ikke er ferdig :)

 

 

hehe. er nokk alltids et eler annet ja..

 

Bare venter febrilsk på å få de siste felga mine. jeg blir deppa av å se bilen min med de felga som satt på ;(:jackinbox:

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anders.. hvordan kan jeg si dette på en PEN måte uten å fornærme deg

 

først og frems.. hold kjef. nr 2 sug kukk.. nr 3 fuck the hell off

 

du har prata mye piss og skryti masse på deg de siste årene. senest på treffet til ruud masa du om at jeg måtte møte opp.. guess what shitface. jeg kom med imprezaen. hvor faen var du?. oh ja. du var en lame ass passasjer du ja.

 

jeg tror IKKE du tør å vise deg offentlig på norske baner der folk faktisk kan se deg. dine skills er bare oppskrytt.

 

Jeg bruker den tiden jeg trenger. og når bilen er klar vil du merke at jeg er rett i nærheten av deg. så får vi se hva du er god for.

 

mr invisible

nydelig sagt, akkurat som du tok ordene ut av munnen på meg :P

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår