Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha. synd?. neinei! er nå den skal filleristes så framfangern og skjørta spruter:) derfor jeg skal ha en del logoer/dekaler på de delene som blir mest utsatt. nr en for å dekke skader som skulle komme, andre for å holde på plass fangern om den sprekker.

 

Jeg har i tilegg kappet vekk den "lista" om jeg kan kalle det som går på langs med kanten UNDER fangern, for å svekke konstruksjonen

 

om jeg smeller i curben, vil den kun sprekke/revne der jeg traff , og ikke fordele skaden over hele fronten:) så slepper jeg skader av skjerma væffal:)

 

par fangere til kjøpes inn til reserve:)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rekker ikke noe av det. og så langt jeg ser bryr jeg meg lite om DRIFT gp eller db. :)

 

bilen skal forløbi herjes i filler på bane utenom dem.

 

 

Dekkspons...??? wtf skal jeg med det? har 2 splitter nye bra gateslicks forran. bak henter man brukte 18" fra lokale dekksjappa:)

 

 

Nå er speil. deksler, vingen og begge fangerne lakkert igjen. nå nærmervi oss. fargen er bare EN nyanse unna riktig farge på bilen. så det er nesten ikke synlig!

 

19082007006.jpg?t=1187544096

 

19082007007.jpg?t=1187544223

 

th_19082007014.jpg

 

 

Wtf gjør man når man må vente en time på tørkinga i lakkboksen??

 

19082007011.jpg?t=1187544155

 

19082007009.jpg?t=1187544159

 

19082007013.jpg?t=1187544160

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel man. ja jeg skammes. men det er det ENESTE du finner på en lørdag kveld før stengetid av speil!

 

ene originale er ødlagt, og ikke en kjeft har slike liggende å slengde..:)

 

de er mye lettere og kortere enn originale.. SPARE VEKT!!! hahhahha.. lol

Nå er det off2 wårk lizz'm, kjører en premium kranbil i dag og i morgen. Vikar.. omfg. ønsk meg lykketil.. kjøre fransk moped i dag!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel man. ja jeg skammes. men det er det ENESTE du finner på en lørdag kveld før stengetid av speil!

 

ene originale er ødlagt, og ikke en kjeft har slike liggende å slengde..:)

 

de er mye lettere og kortere enn originale.. SPARE VEKT!!! hahhahha.. lol

Nå er det off2 wårk lizz'm, kjører en premium kranbil i dag og i morgen. Vikar.. omfg. ønsk meg lykketil.. kjøre fransk moped i dag!

 

Lykke til! hehe..

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår