staedtler Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 lurer bare på hvorfor det er flere liter vann i sidene bak i bagasjerommet hver gang jeg sjekker ? Listen bak ser heilt tett ut , skal jeg borre hull så det renner ut ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 lurer bare på hvorfor det er flere liter vann i sidene bak i bagasjerommet hver gang jeg sjekker ? Listen bak ser heilt tett ut , skal jeg borre hull så det renner ut ? Haha, nei ikke borr hull. Dra med den en kompis og en vannslange. Og feilsøk. Kan være at det er rusthull etc. i hjulbuer? Leit deg frem. Borrer du hull i gulvet, og ikke gjør no med det, Har du ikke bagasjerom om et par år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Vannet kan komme av rusthull. Kan vel komme inn ved lykt og bagasjelokket. Men ta å sjekk etter rusthull på høyre side, oppunder ved bensinlokket. Der er det hull på min, og da kommer det vann og snø inn. Er vist vanlig med rusthull der... Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg