Gå til innhold

Body-kit uten like;P

Ranger emnet


vimzzz

Trur du dette blir bra?  

31 stemmer

  1. 1. Trur du dette blir bra?

    • Ja, stå på
      11
    • Nei, dette har jeg ingen tro på
      9
    • Blir spennende å se
      11


Anbefalte innlegg

Kjenner til problemet. Men sitter og skjærer tenner og spenner alle muskler selv når jeg ser klomper eller snø etc i veibanen. Hører det smeller forran og skraper under hele bilen. Men fangeren min sitter på ennå da. (bank i bordet)

Hadde du festet den dårlig siden dt skjedde eller slo du så sinnsykt nedi at alle fester knakk?

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slik har jeg tenkt å bygge anlegget bak. veldig stygt tegnet. somsagt blir det to seter, så den veggen der blir rett bak forsetene med diskanter like bak nakkestøttene samt en skjerm i midten. det blir bassrefleksrør som peker fram midt i mellom setene frami. samt 6 subber som står på rekke bakover som dere ser hvis dere forstår dette:P

 

anlegggolfja6.jpg

 

kan kanskje lage bedre og mer forståelig senere:P eller legge ut bilder etter jeg begynner å bygge like gjerne:P hehe

Chevrolet S10 2.2L 1998-mod

X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671

X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ikke fest så godt som den skulle være siden jeg skulle av med den igjen for å legge gitter 2 plasser til, men slo rimelig hardt nedi i og med at fangeren løftet seg så høyt at den knakk rett av skruene og kom så jeg så den over panseret når jeg kjørte før den forsvant under bila ja... menmen, gir meg sjangsen til å gjennomgå bila skikkelig iallfall

Chevrolet S10 2.2L 1998-mod

X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671

X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint at jeg ikke har noe annet å ta meg til etter jobben om dagene da=)

skal nok fint få d til t sommern ja. sveise dørene og det er jo ikke noe stress, må bare få gjort meg ferdi baki først så jeg får inn delene igjennom dørene osv:P så sveise igjen de, deretter bodykit osv

Chevrolet S10 2.2L 1998-mod

X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671

X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har vi begynt=) legger ut noen bilder snart nå, fjernet alt som er å fjerne bak stolene foran på bilen;P så nå er en god del deler til salgs til dem som trenger:

Bakfanger

Baklykter

Framlykter

Elektriske Speil

Stolene Bak

Dørtrekkene bak

2x 12" 1000watts JBL sub

1x jbl jubileumsforsterker

1x jbl GT75.2 Forsterker

1x Rockford Fosgate P400.4

1x 1farad Kondensator

1x sony lcd skjerm

1x original grill

1x originalt luftfilter

 

+++

Chevrolet S10 2.2L 1998-mod

X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671

X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen overaskende gode ideer du har men jeg vet ikke helt om jeg har trua på det med mindre du er biloppretter eller kjenner en (GODT!) uansett, hvis du gjennomfører det ville jeg også vurdert og la dreneringslista på taket stoppe etter framdøra og glatte ut mellom taket og bakdøra. vet det er en vanskelig høydeforskjell der men tror ikke det byr på mere hodebry en de andre modifikasjonene dine.... hvis du klarer det vil det jo bli en golf av klasse!

 

En annen ting jeg lurer på. hvorfor er rudskogen målet? hvorfor ikke mantorp park vw bug run i sverige du vil få mye mer cred for en slik mod der en på rudskogen. Det er nordens største vw treff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faktisk hadde jeg ikke hørt om det treffet før, og rudskogen er målet i og med at jeg rett og slett bare gleder meg til å dra dit i år, og da med håp om at bilen er blitt ferdig før den tid bare

Chevrolet S10 2.2L 1998-mod

X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671

X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faktisk hadde jeg ikke hørt om det treffet før, og rudskogen er målet i og med at jeg rett og slett bare gleder meg til å dra dit i år, og da med håp om at bilen er blitt ferdig før den tid bare

 

du får dra med deg golfen dit til våren hvis du blir ferdig til da, og hvis ikke burde du dra dit uansett for å hente inspirasjon. skal informere om nærmere dato når det nærmer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med en kamerat og funnet ut at lakken på bilen kommer til å bli noe slik som dette:

 

utgangspunktgolfnz3.jpg

 

Det blir perlehvit og ca samme rødfargen som nå men med flere perler i =)

Chevrolet S10 2.2L 1998-mod

X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671

X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan bli morro harryprosjekt :)

 

Men du skal ha credits for pågangsmot, vilje og hvor ivrig du er :)

 

Alle har sine meninger om hvordan bil de ønsker, men jeg har aldri vist meg offentlig med en slik bil du har planer om :)

 

Men ikke hør på meg,, kjøra paa grabben :)

 

 

Skal holde utkikk etter bilen din jeg når den kommer på veien :popcorn

 

Ønsker deg lykke til :partyon:

( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt

( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår