Pedal to the metal Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Er det her en annen slags streetmeet det her? Tenkte på streetmeet på youngstorvet i mai jeg..jeg som har blanda litt da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Er det her en annen slags streetmeet det her? Tenkte på streetmeet på youngstorvet i mai jeg..jeg som har blanda litt da Er på gardermoen den 21 april dette.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel82 Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 her blir det myyye folk..!hørt litt med folk fra aurskog og omegn..!en suveren løsning i stede for og detta metro-ikea-osv opplegget..skryt skal dere ha..!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Tror nok det dukker opp en og annen ja.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 streetmeet- babes søkes... hehe Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg