Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 hvis skiltene er klipt, koster det ca 2500 kr å få igjen skiltene, om jeg ikke husker feil. Har du levert de inn, koster det ingenting å hente de innen 6 mnd. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 hvis skiltene er klipt, koster det ca 2500 kr å få igjen skiltene, om jeg ikke husker feil.Det kommer an på når dem er klipt.Blir dem klipt idag og du henter dem imorra er vel summen 1200, så endrer den seg på visse datoer bakover i tid. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Låner denne tråden. Handla bil i dag der eier leverte skiltene på bt Oktober 06. Hva må jeg da ut med for å få skilter på bilen igjen i morra? Trodde det kun var om-reg, men noen fabler om årsavgift i tillegg. Hvorfor? Er jo lenge til den egentlig forfaller! Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Hvis det er skyldig årsavgift for 2006 eller før på bilen, så må det betales før du får skilt på den. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Ikke skyldig for 06, men måtte betale... Forhåndsbetale for å få ut skiltene igjen. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Registreres bilen etter 1.januar må det betales før skiltene leveres ut ja, da de bruker lister fra 1. januar til å sende ut årsavgiftkrav, og dermed kommer ikke de nylig registrerte med. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg