LAKKERERN Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 jeg er lakkerer å kan hjelpe til med det meste når det gjelder spørsmål dere lurer på vdr lakkering. travkona@hotmail.com .:smilbmw: 25 år som lakkerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Du imponerer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Vet du om noen lakkerings kurs på sørlandet? Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mærsje Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Kan man ta lakkeringskurs? Trodde man måtte gå skole jeg. I såfall er det et kurs i Trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Jeg tror personlig dette kommer til å gå nedeom og hjem. Politiet titter titt og ofte innom dette forumet har jeg fått følelsen av.. Men men. Litt svart arbeid har aldri skadet noen! Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Jeg tror personlig dette kommer til å gå nedeom og hjem. Politiet titter titt og ofte innom dette forumet har jeg fått følelsen av.. Men men. Litt svart arbeid har aldri skadet noen! er ingen som har nevnt svartarbeid i denne tråden. Lakkereren er villig til å svare på spørsmål og gi tips til oss på bilforumet. Så benytt sjangsen hvis det er noe dere lurer på. Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LAKKERERN Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 er ingen som har nevnt svartarbeid i denne tråden. Lakkereren er villig til å svare på spørsmål og gi tips til oss på bilforumet. Så benytt sjangsen hvis det er noe dere lurer på. Hilsen pappaen til klassekameraten din fra kjellervolla! hilsen M W Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Wilberg? hva gjør du her? jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Jeg har hørt at man ikke trenger klarlakk når man lakkerer en bil med oljebasert lakk uten metallic. Blir det et godt nok resultat uten klarlakk? Blir det mye bedre med klarlakk? Bilen er/blir rød og må jo poleres ofte. Har dette noe å si? Jeg har tenkt å lakkere bilen selv, og har hørt at det er vanskelig å legge klarlakk uten å få sig i lakken:/ VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Prøvde å lakkere i en carport en gang mens det regna jeg. Det funka ikke så verst. Er ikke så mye fluer i lufta da. Og støvet legger seg på bakken. Men det kom mye vann ut av sprøyta. Regner meg jeg trenger vannfilter på kompressoren eller noe. Vet ikke hva skulle spørre om egentlig. Hehe. Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LAKKERERN Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Jeg har hørt at man ikke trenger klarlakk når man lakkerer en bil med oljebasert lakk uten metallic. Blir det et godt nok resultat uten klarlakk? Blir det mye bedre med klarlakk? Bilen er/blir rød og må jo poleres ofte. Har dette noe å si? Jeg har tenkt å lakkere bilen selv, og har hørt at det er vanskelig å legge klarlakk uten å få sig i lakken:/ Hei du! Man bruker ALDRI oljebasert lakk på bil. Klarlakk behøver man ikke på tett farge, kun på baselakk (Metallic) Det har ikke noe å si om bilen blir rød, og poleres. Det er vanskelig å få det blankt og fint uten sig, og man bør ha et bra sted å stå med riktig temperatur og utstyr! Lykke til! MVh. Lakkerern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LAKKERERN Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Wilberg? hva gjør du her? Det er Pappa som er lakkerern! Alt som er nytt er interessant! hehe :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LAKKERERN Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Prøvde å lakkere i en carport en gang mens det regna jeg. Det funka ikke så verst. Er ikke så mye fluer i lufta da. Og støvet legger seg på bakken. Men det kom mye vann ut av sprøyta. Regner meg jeg trenger vannfilter på kompressoren eller noe. Vet ikke hva skulle spørre om egentlig. Hehe. hei hei! Man trenger selfølgelig vannavskiller på kompressoren for å fjerne kondensen i lufttanken! Og viktig med null fluer i lufta! hehe!! MVH. Lakkerern :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LAKKERERN Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Jeg tror personlig dette kommer til å gå nedeom og hjem. Politiet titter titt og ofte innom dette forumet har jeg fått følelsen av.. Men men. Litt svart arbeid har aldri skadet noen! hei vemund..jaja de er velkommne til meg,,onkel politi..jeg gjør intet galt..tar bare på meg såkalt "gratisarbeid"hehe hilser til tvillingene HENRIK OG MAGNUS gategutta stå på hilsen Lakkerern Rune w.:fingers: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LAKKERERN Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 :nono: Wilberg? hva gjør du her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg