Gå til innhold

Armor All Tire foam

Ranger emnet


truhaa

Anbefalte innlegg

Kjøpte det på Torshov i dag, har hørt noe pent om det på et annet forum, og tenkte jeg kunne prøve det for Dere:)

 

Foam = skum som dere vet, og det er det. Sprøyt på dekkene og vent i 5-10 min så gjør det jobben sin. Høres ut som bruspulver når det jobber.

 

Sort ble det, pent sort, og ikke var det klissete heller. Har normalt brukt NXT insane shine, men den syntes jeg er litt blank og klissete etter påføring. Mulig jeg lar den sitte for lenge på. Ikke vet jeg, men det blir nok Armor All på meg fremover. fin og bruke på under sjermer også om du ikke kjører "skit" senka bil.

 

IMG_3339.jpg

 

ArmorAlltirefoam13.jpg

Etter en tur på veien, så bilen/hjulbuer er ikke rene, men dekka er fortsatt sorte og pene. (det rima) ha ha

 

Faktisk ikke så lett å få tak i, har sett mange steder de fører Armor All, men ingen har hatt tire foam. Men, men Torshov på Liertoppen hadde i allefall.

 

Noen som kjenner til denne bedre en meg? Gjerne mere info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NXT har også slikt, samt at du har to typer Gold class flasker som du bruker pad for å påføre, en som gir mer blank sortfarge og en som bare gir sortfarge.

 

Håper dette produktet du har prøvd er bedre enn andre armour all produkter, for de har jeg ekstremt dårlig erfaring med. Spesielt interiør produktene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte det på Torshov i dag, har hørt noe pent om det på et annet forum, og tenkte jeg kunne prøve det for Dere:)

 

Foam = skum som dere vet, og det er det. Sprøyt på dekkene og vent i 5-10 min så gjør det jobben sin. Høres ut som bruspulver når det jobber.

 

Sort ble det, pent sort, og ikke var det klissete heller. Har normalt brukt NXT insane shine, men den syntes jeg er litt blank og klissete etter påføring. Mulig jeg lar den sitte for lenge på. Ikke vet jeg, men det blir nok Armor All på meg fremover. fin og bruke på under sjermer også om du ikke kjører "skit" senka bil.

 

Faktisk ikke så lett å få tak i, har sett mange steder de fører Armor All, men ingen har hatt tire foam. Men, men Torshov på Liertoppen hadde i allefall.

 

Noen som kjenner til denne bedre en meg? Gjerne mere info.

 

Sidenote; Mulig det var meg du kjøpte den av. Fint at vi får litt tilbakemeldinger om produktene, så er det lettere å anbefale i ettertid :)

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidenote; Mulig det var meg du kjøpte den av. Fint at vi får litt tilbakemeldinger om produktene, så er det lettere å anbefale i ettertid :)

 

 

Kjøpte også Pioneer BT spiller samtidig, montert uten problem, ingen problem med å koble opp Blåtann heller. Kjempebra lyd også på BT delen.

 

Du får mase på hovedkontoret ditt mht Meguiars serien hos dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte også Pioneer BT spiller samtidig, montert uten problem, ingen problem med å koble opp Blåtann heller. Kjempebra lyd også på BT delen.

 

Du får mase på hovedkontoret ditt mht Meguiars serien hos dere.

 

Du som hadde problemer med å få tilkobla blåtannen på spilleren ?

 

Ja skal høre om vi ikke har tenkt til å utvide utvalget, selv om det er mer enn nok å sette seg inn i det som er nå :D

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som hadde problemer med å få tilkobla blåtannen på spilleren ?

 

Ja skal høre om vi ikke har tenkt til å utvide utvalget, selv om det er mer enn nok å sette seg inn i det som er nå :D

 

 

Nei, fikk koblet den til med en gang jeg. Det ble nevnt en annen som hadde sliti litt, men det var ikke meg. Var der Fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne finnes blant alt "skrotet" som er på vei til meg i posten:

 

megsnxtinsaneshine.jpg

Håper den skal fungere greit :)

 

Det er ikke samme jeg har (har spray boks). Den er nok ganske blank den også, men det er jo smak og behag.

 

Bra med blankt på "vanlige" biler, men jeg liker det ikke på SUVer, 4x4 dvs større biler.

 

Er det ikke "jævlig" å vente på forsendelser? Du vet du kan spore pakka på http://www.posten.no ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har god erfaring med å vente på pakker, og har mesterbrev i pakkesporing.... har handla på ebay i 6-7 år. Er på fornavn med postkontoret snart trur jeg. :D Like fordømt moro hver gang det ramler noe ned i postkassa :D

 

Innimellom passer jeg på å overraske dama med pakke til henne, og da går som regel det meste greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår