Gå til innhold

Min kjære Golf 2 rallye er stjålet!!! HJELP.....

Ranger emnet


hfracing

Anbefalte innlegg

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by hfracing

det er jeg litt redd for også, de kan ikke kjøre en sånn bil rundt i ukesvis uten at noen ser den..

 

 

Vil tro en av 2 ting ...

1. Den står lagra på en låve enten over vinter'n eller 1 1/2 år for så å bli tatt ut på veien i håp om at den er "glemt"

2. Den blir ribba ganske fort å dumpa et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega på jobben fikk frastjålet lancia thema turbo'en sin i vinter, dukket opp etter et par mnd..

 

forsikringsselskapet ville avslutte saken men han hadde lagt ned rimlig mye arbeid i bilen og den så helt fin ut.

 

Han ventet og fikk bilen tilbake med en liten bulk i bakluka + en knust lykt og noe annet smådill.

 

Det dekket forsikringen..

 

Uansett, poenget er vel at det av og til kan lønne seg å vente litt om man virkelig vil ha tilbake sin egen bil da det en sjelden gang faktisk skjer noe hyggelig med stjålne biler.

 

Håper vi får se din på veien igjen harald. worst case så får du prosjektere noe annet kult, vet du kan gjøre det :) :) :).

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

hadde ikke alarm nei.. så han vil jo slite litt med forsikringa.. men faen synes dette er merkelig..... Tror noen som har holdt øye med forumet kan ha gjort det..

 

Han sa før på forumet her at han pleier å koble ut coilen, er ikke SÅ enkelt å finne ut av det hver gang du rapper en bil....

 

Hvorfor vil han slite dersom han ikke har alarm?? betyr bare at han må ut med en egenandel det....

 

 

ang det med coilen så er han ikke "første" man som pleier det så slike triks kan de nok....

 

beklager HF men jeg tror nok den bilen er borte for godt....

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by greenrallye

Pantax: hva faen mente du med det??? Har jeg noengang snakket om å stjele andres biler?? Må si jeg ble litt provosert av innlegget ditt.

 

Og pleier jeg være så storkjeftet? Ironi missforstås altfor lett på nettet.

 

He he. slapp av da... som tidligere nevnt. så har vel du utstyr nok fra før. så ikke blås deg opp og føl deg truffet. Det er ikke bare deg som blir spøket med :eek:

*************************

over 20 biler på samvittigheten.

E36 M3 cab atm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

 

Hvorfor vil han slite dersom han ikke har alarm?? betyr bare at han må ut med en egenandel det....

 

 

ang det med coilen så er han ikke "første" man som pleier det så slike triks kan de nok....

 

beklager HF men jeg tror nok den bilen er borte for godt....

 

er nok ikke heelt umulig det nei... :(

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår