Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med Audien?

Ranger emnet

Øyvind Ryeng

Anbefalte innlegg

Selv vil jeg ribbe den for alt man ikke trenger for å kjøre fort på en bane, få inn 20V-turbo-motor, sette på hvite compomotive-felger, montere bur, urquattro-look-skjermer, lakke den Ford Imperial Blue eller Toyota Cosmos Blue Pearl, samt Tyskstuke den ved å befri den fra dørhandtak og lister (men da må jeg jo ha el-åpnere til døren (ekstra vekt - ut med skiten)).

Hva synes dere? 2Rice 2Stupid-bodykit? Selge den? Brenne den? Kaste den på sjøen? Bygge anlegg? Skinninteriør? Bygge om til RWD? Aluvinge? SportQuattro-look? Justére de nye H&R-fjærene til rett høyde med Herr. Bosch? Grønn neon under?

Få høre! Jeg er redd det er idéer der ute jeg ennå ikke har tenkt på!

Bildet viser bilen slik den ser ut nå:

Edit: ikke jeg som har tatt bildet, det er den forbanna CP-rammede, griske, ondskapsfulle sleipingen av en bilselger jeg kjøpte den av som har tatt bildet. Jeg har også forøvrig sluttet fred med at jeg er naiv og lettlurt! ;)

post-2019-13804852080549_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tekNetium

Du tenker vel på Dialynx-kitet? Det er visst bare laget til biler med urquattroskjermer vil jeg mene, men er ikke helt 100% sikker...

?????

hva mener du med det?

dialynx settet kommer jo med hele forskjermer,sidene bak +++

post-2005-13804852083445_thumb.jpg

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dialynx-kitet passer på coupeen også! Det er et firma i Drammen som selger det. Husker ikke hva det heter i farten, men det ligger på Tangen.

Tenkte faktisk å gjøre det samme, men jeg fant ut at det ble for dyrt hvis jeg skulle bygge den slik jeg ville ha bilen.

Bil, UrQ motor, Dialynx-kitet, lakking osv. Går fort 100 000 kr da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dialynx-kittet er høyaktuelt for meg, det er sikkert. Dyrt, men jeg hører kvaliteten er meget god. However, jeg vil få motor og drivverk i stand først og fremst. Moro med en sleeper ;) Utseendet kan man begynne å prioritere når det tekniske er 100%, mener nå jeg.

Audis 20-ventils turbofemmer som satt i Audi 200 og de siste urquattroene har motorkode 'WX', kan det stemme?

Er det noen grunn til at motorfester til 'WX'-motoren ikke vil akseptere en S2, S4, S6 eller RS2-motor?

Og hvilken girkasse kan man bruke? Og bare utvekslinga er rett på kassa kan man vel kjøre med den originale bakdiffen da? Hva med mellomakselen da? Nyere girkasser er vel kortere/lengre? Festene til kassa da?

Mange spørsmål, beklager så mye. Svarer dere etter beste evne skal jeg være takknemmelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på bilen til V-racing. det er jo akkurat den bilen du har i samme farge som det har blitt gjort sinnsykt mye med. Husker ikke helt hjemmesiden hans nå. Men du finner den her på forumet et sted. Jeg syns egentlig ikke det går ann å style den bilen så veldig. Det kler den liksom ikke. Ser det er et ganske modifisert panser på den

La med et bilde av bilen til søstra mi. Vi tok av den grill ramma vi. Syns den er penere uten jeg.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo sette på urquattro fangere da. Det er ganske tøft syns jeg.

De er dyre. men de selger kopier i england på http://www.amcarsquattro.co.uk

i glassfiber. 2500 kr pr fanger 2500 kr for høyere spoiler.

La med et bilde av bilen min med de fangerene. jeg kjøpte min urq uten fangere.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...