runarjoh Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Har installert pc i bilen nettopp...jeg ordnet meg en middlertidig løsning på å få lyd fra pc'n til bilens høytalere..så jeg tenkte jeg skulle gå for en fm sender i første omgang ( til det er mere penger på konto:P ) Men det som plager meg er at jeg får støy fra dynamoen når jeg bruker fm senderen... støyet kommer ikke fra selve pc'n men fra fm senderen...prøvde å koble kun fm senderen til et annet batteri å vips så var støyet borte... er det noen som har noen lure forslag til at jeg skal kunne bli kvitt støyen? Siter 1999 Passat 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboThorf Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Sette på en motstan på dynamoen, kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runarjoh Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Jeg fant en løsning ;) Satte jordinga til selve karosseriet ;) (istede for at jordinga skulle gå gjennom sigarett tennner uttaket) (OBS! denne postn skulle vell egentlig under bilstereo ;) hah! det var ikke det engang som var problemet...fm senderen fikk jord fra to ulike punkter som skapte støye...den ene jordingsplassen var fra aux utgangen fra selve laptopen og den andre var fra sigaretttenner uttaket (eller karrosseriet da ;) for et jalla produkt av en fm sender jeg har kjøpt :P Siter 1999 Passat 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg