Volvo 144 DeLuxe Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Da har jeg endelig begynt og satt ihop bilen igjen og fått tatt noen bilder. uten dører. Fronten uten R-Sport leppa. Mim Felger:) Fronten, er ikke lav nokk enda nei;) Kommer fler bilder snart. mvh Jan Håvard. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 de felgan dær passa bilen veldig bra. :volvopower: Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Slik ser bilen ut nå,mangler å få på cromlister på sidene å rundt ruten, men han som lakerte bilen skal ta finishn på lakken først:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggern Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Den ble STRØKENkiddie Det ser veldig bra og gjenomført ut, også ser den så veldig mye lavere ut med lav skjermer.... Digger MIM felger på gamle 140èr. Siter Tyggern:04 V70N titanium sport edition 96 945 turbo(bruks kjærre) 01 VW polo 6n2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 vart bættere bra ja! men hadde ikke jort noe om den var 4-5 cm lavere foran:p har "gode" fjører på lager jeg:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffe 142 Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 ser utruli br aut:) den likte eg sjøl om eg har sansen får 2dørs! :) keep it orginalt! just real power, no turbo shit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Hehe, har B-Acona fjeri fram å taunus bak, men måfå gokjent biln på onsdan først, får håp den går igjænnom da, tru d e nå foringa som e gåen bak ætter taunus fjerin låg stål mot stål;) må skaff dynomo t mæ du kåre, så bli æ fernøgd:p har itj bror din nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Strøkent Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Jaggu var denne fin ja! :-D Slike bilder som dette gir god inspirasjon til oss andre som ikke har fått bilene ut på veien igjen enda! Og de felga sammen med den fargen da gitt... Strøkent!! Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Har ein på 65ampere leggan, som passe rætt på b20'n.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Takk for gode komentarer, bilder av biler som begynner å bli ferdig er morro og se på og inspirerende til og få ferdig sitt prosjekt ja!:) Ska du ha my fer 65 ampers dynamo`n da venås? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 det er altids kos å se på at bilen bynner å ta form igjen etter mange månder med slit Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Dette så kjempe bra ut :D la deg til på msn jeg. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 kåm å heint'n du, så en din... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Den e grei, renge dæ seinar idag æ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg