Gå til innhold

Trailerlakk?

Ranger emnet


MaxHarry

Anbefalte innlegg

takker Bosscat, fikk vite at det er en litt mer hardfør lakktype men har mindre nyanser å velge imellom.

Og ja den er tydeligvis billigere og passer derfor perfekt til mine forventninger til lakk.

 

Er sikkert bare å spørre som sagt en lakker ett eller annet sted så finnern det sikkert frem.

System som pomper, tute på romper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat lakkert med lastebil lakk nå, sjekk prosjekttråden min for resultatet..

 

Jeg blei kjempe fornøyd med lakken, selv er det første gang jeg har lakkert med "ordentlig" lakk, og lastebillakken er rett og slett helt topp å jobbe med...

Den inneholder klarlakk, så her slipper man mange strøk osv og sparer mye tid og jobb slik sett, samt så er den mye mer hardfør enn vanlig 2sjikts. Det beste av alt er prisen, ga 400kr for 1l.

 

Så det er absolutt bare å anbefale for nybegynner og hvis man ikke skal ha "utstillingsskikk" !

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, et lite spørsmål sånn innimellom her, hvor mange liter trenger man til en liten polo tror dere? av den lastebillakken ?

 

Nå nevner du ikke om du skal lakkere innvendig i dørene, innvendig bakluke, motorrom osv. Du kommer langt med 3liter for å si det slik... :thumb

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår