Megamann89 Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Hei. Lurte på om det var noe som kunne gjøres får å få litt mer futt i en 90 HK TDI ?. Veit at man kan chippe den, men er det noe annet ?. Hadde lyst til å få tak i en 110 HK. Men de er jo ikke så lette å få tak i og de er jo også en god del dyrere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Sjekk litt på tdiclub Går fint å trimme den til 200hk ja, spørs bare hvor mye penger du vil legge i det. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megamann89 Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Sjekk litt på tdiclub Går fint å trimme den til 200hk ja, spørs bare hvor mye penger du vil legge i det. Takk for svaret. Tenkte å trimme den så jeg har rundt 140 HK. Da får jeg det samme som en 110 HK chippa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Nå vet ikke jeg hvor mye turboen på en 1,9 klarer. Men vil nok tro at du i allefall må bytte dyser, og muligens turbo også for å klare dette. Men jeg har ikke så mye greie på dette selv jeg. Har hadd planer om å trimme boraen litt mer enn chippen selv. Men har blitt bare planer enda:( Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megamann89 Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Nå vet ikke jeg hvor mye turboen på en 1,9 klarer. Men vil nok tro at du i allefall må bytte dyser, og muligens turbo også for å klare dette. Men jeg har ikke så mye greie på dette selv jeg. Har hadd planer om å trimme boraen litt mer enn chippen selv. Men har blitt bare planer enda:( Takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megamann89 Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Er det noen som vet hvordan komp det er i en 90 Hk Tdi. Er det murlig å bruke en turbo fra en lastebil eller noe . Er det noen som har noe forslag på hva slaks turbo jeg kan bruke for å få litt mer futt ? Tenkte å trimme den så jeg har ca 140 Hk. Er det noe mer som må gjøres for at motoren skal holde når men setter på en større turbo ? . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Er det noen som vet hvordan komp det er i en 90 Hk Tdi 19.5 : 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg