luckyducky Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 vel enda et prosjekt som jeg driver på med. foreløpig bare intriøret som har hatt fokus i det siste. det som er gjort: Anlegg er bygd inn av gamle headset forsterkere av legobiter :cocain: kondiser lagd av gamle rester fra byggesettet. legger inn bilder av gliset Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Fy F***n å rått det var må legge ut flere bilder av bilen også da Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 skal det så fort jeg får gjort noe med karosseriet. foreløpig er det bare orginalt. planlagt en ic i front og en dårlig form for turbosystem i motorrommet Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 har noe styling deler eks front+bak fanger til ford focus. og norn skjermbredere og skjørter som jeg kanskje skal kvitte meg med hvis du er interesert i det Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 litt flere bilder av bilen å dekoren ble no jalla greier så det er nå fjernet Selve bilen Motorrommet plan Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Pleeaaase skaff deg kamera med makro funskjon!!!! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 litt store seter men ellers bra Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Det var dritfett!! Og skaff deg kamera med makro funksjon! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Konge! Hvor kjøpte du den? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Kjøpte den på hobbyhuset i kr.sand. kostet 250,- tror jeg. merket er fujimi og skal fremdeles være i produksjon Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg