Gå til innhold

2stk GOLF² tilsalgs!

Ranger emnet


dexter_cf

Anbefalte innlegg

Sitter inne med to golfer jeg gjerne skulle blitt kvitt!

 

GOLF 1:

DSC00998.JPG

2 dørs 87 mod 1.6 liter, gått 284.000km.. motor/gir byttet (ny motor gått 113.000)..

40mm Senkesett, registrert med skilter, blått lys i dashboard (type med turteller), noe er galt med giret som gjør att det er hardt som f@3n og funker kun i første og andre gir..

 

GOLF 2:

DSC01034.JPG

3 dørs 87 mod 1.6 liter, gått 283.000km.. 90 fangere, sprekt frontrute (høyre side, går gjennom eu mest trolig!), ikke skilter..

 

KOM MED SPØRSMÅL!!

uNF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta golf greiene er no dritt. Er som kjønnsykdommer, først har fått det så er det et helvete og bli kvitt
Ja ser den men dette golf greiene blir skrytt opp i skyene og det er jeg så lei. Orker ikke og høre mer om fantastiske golf einzer og zweier gti golf og diverse dritt. Altså min mening er at de er så sykt stygge. Men det er nå meg

 

fatter ikke at du gidder å skrive slike ting i andres salgsanonser! hva har vel du med at andre har sansen for disse bilene?? en ting er dine meninger om golf men hold dem for deg selv og la vær å ødlegge andres salgs tråder!!:offtopic tror ikke du ville ha likt at andre hadde snakket dritt om en av dine biler om du skulle selge den!! ALLE har forskjellige meninger om alt! om du har noe i mot andres meninger så syns jeg du skal i det minste holde kjeft om det å la være å prakke ned på andres ting!:shake

 

Edit:beklager offtopic og lykke til med salget ;)

Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang)

Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ser den men dette golf greiene blir skrytt opp i skyene og det er jeg så lei. Orker ikke og høre mer om fantastiske golf einzer og zweier gti golf og diverse dritt. Altså min mening er at de er så sykt stygge. Men det er nå meg

 

Da er bra du kjører en sånn kvalitetsbil som første generasjon A4 :thumb

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår