Gå til innhold

Nismo-s13: Nissan 200sx s13 prosjekt

Ranger emnet


Nismo-s13

Anbefalte innlegg

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmmm..

 

Hvorfor lyve? Hvorfor ikke bare fortelle han rett ut at du heller er oppgitt som faen over at han bygger en wabbabe bil som ikke kommer til å brukes til en dritt?! Det er MANGE! rå s13 man kan finne på norske forum, til og med her på BF. Der har du aldri komentert at bilene er råe.

 

mens her hvor bilen er ORIGINAL og praktisk talt ikke gjort en dritt med, kan det plutselig bli helt verst...

Det trukke jeg i grunn. Jeg tror denne bilen kommer til å bli påkosta halvveis i ting å tang han egentlig ikke har bruk for.

For meg virker dette som en typisk Bytte popoff, på med vinge og opp med turbotrykket trim prosjekt. så får vi se da h vor langt det strekker seg.

 

Så ikke dette før nå, men fytti hælvete du har problemer!

 

Og du drar det svette prosjektet ditt såå langt da eller?

Skjerpings!

 

Som sagt Nismo-s13; dette blir rått;)

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm..

 

Hvorfor lyve? Hvorfor ikke bare fortelle han rett ut at du heller er oppgitt som faen over at han bygger en wabbabe bil som ikke kommer til å brukes til en dritt?! Det er MANGE! rå s13 man kan finne på norske forum, til og med her på BF. Der har du aldri komentert at bilene er råe.

 

mens her hvor bilen er ORIGINAL og praktisk talt ikke gjort en dritt med, kan det plutselig bli helt verst...

Det trukke jeg i grunn. Jeg tror denne bilen kommer til å bli påkosta halvveis i ting å tang han egentlig ikke har bruk for.

For meg virker dette som en typisk Bytte popoff, på med vinge og opp med turbotrykket trim prosjekt. så får vi se da h vor langt det strekker seg.

 

Jeg selv liker ikke S13 men hittil vil jeg si at bilen er like ubrukelig som 90% andre jeg har sett:)

 

Hold meg oppdatert

har hverken Spiritus Sancti eller trådstarter skrivi i prosjekt tråden din? så du er litt pisst for det? oppfør deg da! sånne som deg som trekker ned bilforumet!

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått stylinga mi =) ble noe annet enn hva jeg har lagt ut bilde av tidligere da;) skal ta bilder så snart det lar seg gjøre;)

 

Har også skaffet meg en Oil catch tank(bytta til meg), men mangler slanger så må prøve å få skaffa det!!

 

Felgene har jeg dessverre ikke sett snurten av enda:(

--Proud 200sx s13 owner--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått stylinga mi =) ble noe annet enn hva jeg har lagt ut bilde av tidligere da;) skal ta bilder så snart det lar seg gjøre;)

 

Har også skaffet meg en Oil catch tank(bytta til meg), men mangler slanger så må prøve å få skaffa det!!

 

Felgene har jeg dessverre ikke sett snurten av enda:(

 

Ta det med ro, felga dukker nok opp.

 

Hentet mine i uke 8, kjempe fornøyd.

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro, felga dukker nok opp.

 

Hentet mine i uke 8, kjempe fornøyd.

 

 

Ja har snakka med noen som har henta felgene!! men Lars Harlem på powerzone/ JTUNER sa han skulle sende ut felgene for 2 uker siden!!;) og så er det litt kjedelig å ikke få svar på TLF,mail,msn, PM på 200sx forum.. er egentlig utrolig usæriøst..

sikker på at de ikke er sendt ut engang!

--Proud 200sx s13 owner--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår