Gå til innhold

Tvilsomt kjøp av styling til 240

Ranger emnet


ZaZo-volvo245

Anbefalte innlegg

ja, si at du ikke ville ha dette, iallefall ikke til den prisen.

 

si at du vil enten heve kjøpet,eller ha avslag.

 

Volvo 240 (passer 240,242,244,245,264,265 nyere en 1981>>)

 

Nå er endelig den "gamle"bross kopien igjen å få!! Vi har den nå på lager for rask levering.

hallsj%f8_240.1.bmp

Sett med frontspoiler (bytte ut gammel spoiler),kanalskjørt og skjørt under fanger bak kr.3600.-+moms(4500.-med moms)

 

fra http://www.bcb.no

 

Jeg ville sagt jeg vil ha tilbake 1000kr, eller heve kjøpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbruker kan gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager etter tjenesteyter har oppfylt sin opplysningsplikt iht. angrerettloven og varen og angrerettskjemaet er mottatt, eller etter 3 mndr. dersom opplysningene om angreretten ikke er gitt. Forbruker må gi melding til tjenesteyter dersom angreretten benyttes. Fristen anses overholdt dersom meldingen er sendt innen fristens utløp. Det stilles ikke formkrav til meldingen, men den bør av bevismessige årsaker være skriftlig. Dersom vilkårene for angrerett er oppfylt, plikter tjenesteyter å tilbakeføre alle faktiske kostnader som er belastet forbruker. Returkostnader må imidlertid forbruker bære, med mindre tjenesteyter har misligholdt avtalen eller tjenesteyteren i henhold til avtalen har levert en erstatningsvare, fordi den bestilte vare ikke var tilgjenglig.

 

Sånn som jeg tolker det, har de jo misligholdt avtalen (sendt deg feil vare).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk svar fra bs i dag:

 

Hei Bjørn,

Trenger du noe mer? For eksempel bilstereo - så kan jeg slå av en stor sum

på det?

 

 

Mvh

Ole Johan Bredland

BS Bildeler AS

 

- din totalleverandør

 

 

Er fornøyd jg gitt:) hehe, synns det var bra at han skjønte at han hadde gjort en feil:) hehe, takk for alle inlegg og svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår