johndyr Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Hei. Nå har det seg sånn at jeg er på jakt etter en jerrig diselbil. Kom over en BMW 5-serie e28 524 TD 1984 modell. Er dette noe bil å satse pengene på? Er det noe jeg bør være spesiellt ops på når jeg skal kjøpe bilen (vanlige feil/mangler)? Er motor, gir og drivverk gode på disse bilene? Har ikke vært borti BMW før, derfor jeg spør:) Håper på svar snarest Mvh johndyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hei.Nå har det seg sånn at jeg er på jakt etter en jerrig diselbil. Kom over en BMW 5-serie e28 524 TD 1984 modell. Er dette noe bil å satse pengene på? Er det noe jeg bør være spesiellt ops på når jeg skal kjøpe bilen (vanlige feil/mangler)? Er motor, gir og drivverk gode på disse bilene? Har ikke vært borti BMW før, derfor jeg spør:) Håper på svar snarest Mvh johndyr MB disel dyra er jo evigvarende, og de holder seg som gull i pris, selv med høy km stand. Så ser man kr og km, så er MB et godt alternativ. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johndyr Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Ok. Men noen som vet noe om diselmotorene til BMW? Er det holdbare/gode? Mvh johndyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegab2,5v6 Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Er vel gode motorer, men om en så gammel diesel motor er gjerrig lar jeg være usagt!;) Siter http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1566116 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tdi-Meister Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Kjøp en bil med Vag tdi motor sier nå bare jeg... vw,audi,seat, skoda.. Hvis du vil ha en bil som går billig og som er holdbar.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein p Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Du kan sjekke dette før du bestemmer deg for dieselbil. Jeg vet ikke om hvordan det blir da men,får håpe det ikke stemmer http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=140&Group=Bil&ThreadID=1149954&Thread=Til%20neste%20%E5r%20f%E5r%20dieselpurkene%20svi%20%28%E5rsavgift%29 Siter -01 Peugeot 806 Familiebil -80 Chevrolet Caprice 4 dørs -66 Ford Falcon stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Har hørt at 2,4td'n til BMW hadde svak topp,men det var i E34. Veit ikkje om det er samme maskin men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg