btl Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Hei Nå er det på tide å bytte bremser på bilen min Det er en Ford Sierra XR4x4 med skiver bak. Det er klosser og skive® Den ene skiva er litt ødelagt, fordi jeg har kjørt med utslitte bremseklosser en stund nå. Trenger jeg å bytte begge skrivene? Men hvor kjøper jeg skiver og klosser som holder mål for meg? Hender en sjelden gang at jeg kjører hardt. Bør jeg kjøpe det orginalt på ford (Det er det jeg har mest lyst til), eller kan jeg nøye meg med BilXrta (selger brembo), Mekonomen eller Torshovbilrekvisita. Hva vil dere anbefale? Hvor mye koster en uventilert skive bak? Er det mye dyrere å kjøpe greenstuff klosser? Siter - VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style - VW Golf -1996 1.8 GL Syncro. - Renault Megane -2003 1.6 16v :-( S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC) x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 skivene er dyre på ford. ville kjøpt uorginalt.. klossenen har ofte bedre kvalitet på ford hvis du skal kjøpe vanlig klosser. green stuff og slikt er bare tull å ha på bak... koster for mye pluss at sierran ikke bruker bakbremsene noe særlig husk at det er skrustempler bak på caliperne... jeg betalte for en tid tilbake ca 300 kr pr skive uorginalt da... må bytte begge... hvertfall det beste... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg